PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Breadcrumbs

Roenes
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:22
Sorry, ik blijf lastig doen :D

Maar zou het mogelijk zijn om die breadcrumbs (flashfocus.nl > FlashFocus > Suggesties & bugs) ook onderaan een topic te kunnen zetten? Want iedere keer als je een nieuwe post plaatst verspring je naar je post en die staat onderaan de pagina (als je oude posts eerst toont). Je moet dan steeds naar boven scrollen om de breadcrumbs te gebruiken. Dit is wel niet zo heel erg maar het zou erg makkelijk zijn als deze ook onder de topic zouden staan.

Is dat misschien mogelijk? :rolleyes:

Hopelijk was dit mijn laatste suggestie voor de komende tijd ;)

mech7
%Europe/Berlin %723 %2005, 18:22
Home drukken dan ben je er in een keer :D

Jorim
%Europe/Berlin %622 %2005, 15:56
Onderaan het forum staat al het forumsprongmenu en dat lijkt ons meer dan voldoende. Met het gehele menu erbij word het onder nogal vol en staat het er dubbel :)

Roenes
%Europe/Berlin %042 %2005, 02:01
Zit wat in. :)

Alleen 1 vraagje: heeft iemand de titel van de breadcrumbs aangepast? Want nu is het eerste kopje " FlashFocus.nl - De beste Nederlandse Flash resource site" en dit was voorheen alleen "FlashFocus.nl"

Is die hele titel erachter niet een beetje overdreven? Of zit ik weer te mierenneuken? :D

WernerL
%Europe/Berlin %481 %2005, 12:33
Hier staat gewoon flashfocus.nl hoor. :) En ik stoor me er niet aan dat het alleen bovenaan staat. :D

Roenes
%Europe/Berlin %611 %2005, 15:40
Hier staat gewoon flashfocus.nl hoor. :)Nu weer wel jah, vannacht stond de hele titel er :)

Jorim
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:29
Hier staat gewoon flashfocus.nl hoor. :) Nu weer wel jah, vannacht stond de hele titel er :)Er staat ook niet voor niets Fixed in het onderwerp :p Narie had dat bijna gelijk nadat hij het er op die manier had neergezet uit het menu gestript, want dat was natuurlijk helemaal niks...