Volledige versie bekijken : [FlashDevelop] Syntax errors encountered. Could not format code.
e.l.dam
%Europe/Berlin %433 %2011, 10:24
Zie titel voor de melding die ik krijg in Flash Develop wanneer ik CTRL + SHIFT + 2 druk (auto format).
Nu snap ik op zich wel dat ik dus een accolade teveel heb, of zoiets, maar het gekke: 't hele zooitje compiled wel zonder foutmeldingen. Ligt dat aan mij, of is dat raar?
e.l.dam
%Europe/Berlin %439 %2011, 10:32
[Opgelost]
Excuses, liep mijn code nogmaals door en kwam toen iets tegen waarvan ik dacht dat het misschien de oorzaak zou kunnen zijn, en dat was zo:
private var _array:Array = [,1,2,3];
Kan niet door de auto format. Flash heeft er uiteraard geen problemen mee, aangezien het element op index 0 gewoon niet gevuld wordt. Oplossing is dus simpel.
private var _array:Array = ["dummy", 1, 2, 3];
jaspermuts
%Europe/Berlin %785 %2011, 18:50
Afhankelijk van hoe het gebruikt wordt natuurlijk, maar ik zou toch in zo'n geval meestal null genruiken (ik denk dat dat de waarde is die er ook op 0 staat als je [,1,2,3] doet.
Jan
%Europe/Berlin %802 %2011, 19:15
null genruiken, ik denk dat dat de waarde is die er ook op 0 staat als je [,1,2,3] doet
'undefined' is het dan denk ik, net zoals je een eigenschap van een Object opvraagt die niet bestaat/gedefinieerd is.
Jan
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.