Volledige versie bekijken : site check
bokkie
%Europe/Berlin %588 %2005, 14:06
mijn eind (eerste) site van informatica
Site (http://www.lekenlinge.nl/~joramB)
BDisOKE
%Europe/Berlin %596 %2005, 14:18
Hij opent bij mij in een heel klein venstertje en kan hem niet schalen... (firefox. 1.5)
WernerL
%Europe/Berlin %600 %2005, 14:24
Ik krijg een iniminie splash geval te zien, ik klik erop en kjrijg een mega klein venstertje... *klik* weg! :D
Ook firefox user.
witlof
%Europe/Berlin %607 %2005, 14:34
hier gaat het dus fout
[JOUW BRONCODE]
onclick="window.open('http://www.lekenlinge.nl/~joramB/HTML/index1.php','jevensternaam',
'width=200,height=200,scrolling=no,toolbar=no,loca tion=yes, fullscreen=yes'); return false">
[/JOUW BRONCODE]
dit moet naar mijn idee op 785 x 760 [met scrollbalk]
of 768 x 760 [zonder scrollbalk] verschilt ook weer per browser :S
ik zou ook kijken of je het gewoon in een normaal venster kan openen...popups wekken altijd irritaties op.. tenzij het echt de beste manier is..
Koen!
%Europe/Berlin %621 %2005, 14:55
Bij mij deed ie t wel in full screen. :) Maar daarna kon ik nergens een afsluitknopje vinden en heb ik m moeten afsluiten met ctrl+alt+delete..
Site ziet er best netjes uit, maar ik heb liever geen full screen.
bokkie
%Europe/Berlin %642 %2005, 15:25
zo beter?? ik heb de breedte en lente gewoon weg gelaten. weet iemand hoe ik mijn pagina zo kan krijgen dat wanneer iemand een klein beeldscherm heeft niet de pagina zal verkleinen maar gewoon even groot blijft alleen dan met scrollbars?? capice?:P
gr joram
Niek_M
%Europe/Berlin %645 %2005, 15:29
Ik krijg ook maar een heel klein venstertje ... :S
snake123
%Europe/Berlin %652 %2005, 15:40
ik weet niet wat fullscreen HIER betekent, maar ik heb iig niet 200x200 ofzo, bij past ie precies in het firefox venster.. ( met afsluitknop :))
bokkie
%Europe/Berlin %653 %2005, 15:40
en nu?
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %700 %2005, 16:49
ik heb gewoon IE, dus hier doet ie het goed ;)
wat voor resolutie heb jij? ik heb hier 1280*960 en ik krijg de background meerder keren te zien, lijkt erg slordig :( en hij opend de nieuwe pagina's in het rechter frame, dat kun je beter even met zoiets als target="_blank" veradneren..
en bij die rode flashpagina met link 1,2,3,4,5 zie ik heb vak dat naar beneden schuif óók gewoon :S waarschijnlijk heb jij een kleinere resolutie waardoor alles wel gewoon klopt, maar hij is nog niet echt goed voor alle resoluties en browsers ;)
verder wel een mooie site zeg maar, maar qua instellingen enzo moet er nog wel wt gebeuren ;)
Jelle
%Europe/Berlin %752 %2005, 18:03
Ik raad je aan om hem eens in een hogere reslutie te bekijken.
Maar gebruik je CSS voor de opmaak (wat normaal moet). Want ik zie dat je met frames werkt die oud zijn en hier totaal overbodig. Ook de popup vind ik storend omdat het hier terug niet nodig is.
Iets anders: Optimalizeer je afbeeldingen voor het web. Nu worden grote afbeeldingen verkleid door de browser. Dus de laadtijd is veel langer.
De layout biedt wel mogelijkheden. Nog wat meer uitwerken ;)
Maar werk met CSS
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.