PDA

Volledige versie bekijken : Hulp bij Polaroid Photo Gallery[verhuisd-> AS2]

Marilou
%Europe/Berlin %868 %2011, 20:51
Hallo!
Ik ben al een tijdje bezig met een website voor een vriendin van me, hier wil ik een polaroid gallery in verwerken. Dit is gelukt, alleen komen alle polaroids random in het scherm terecht terwijl ik graag zou willen dat ze in een bepaald kader verschijnen, kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb twee screenshots gemaakt, de ene is zoals de polaroids nu random in beeld komen, het andere beeld is hoe ik graag zou willen dat de polaroids verschijnen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! (ik zal waarschijnlijk iets moeten doen met de actionscript die in de .swf staat, maar wat?)

Alvast heel erg bedankt!

nancy_kelpie
%Europe/Berlin %982 %2011, 23:34
Voor alle zekerheid: je moet iets doen met de Actionscript in de .FLA, niet de .SWF.

Verder denk ik dat je het beste een topic kan maken in het AS2 of AS3 forum (afhankelijk van of je AS2 of AS3 gebruikt) en dan het stuk code plaatst die verantwoordelijk is voor de plaatsing. Zo kunnen we niet tips geven.

e.l.dam
%Europe/Berlin %376 %2011, 09:02
Ik gok AS2 :P

Er staat waarschijnlijk ergens in je file iets van "polaroid._x = ??; polaroid._y = ??" (waarbij ik de naam niet weet van polaroid, kan van alles zijn). Die x en y waardes moet je aanpassen.

Vrij lastig om zo te bepalen zonder code, wat Nancy zegt ;)

Marilou
%Europe/Berlin %551 %2011, 13:13
Bedankt, ik ga hem in een ander forum zetten! (met code ;))