PDA

Volledige versie bekijken : Resize project om te testen op kleinere resolutie [FB4.5]

Jelmerholland
%Europe/Berlin %422 %2011, 11:08
Beste mensen,

ik zit nou op school en ben bezig met een project. We moeten een game maken voor de mediazuilen bij ons in de mediatheek. Ik werk nou echter op mijn laptop (1366x768) en het scherm waar het uiteindelijk op komt (1280x1024) heeft een grotere resolutie in de hoogte.

Nou is dus het probleem dat we het niet makkelijk kunnen testen omdat de resolutie er voor zorgt dat de onderste helft weg valt.
Door in de Main.html (bin-debug folder) de 100% te veranderen naar 50% werkt niet en andere parameters veranderen haalt ook niks uit..

Zijn er manieren om dit te kunnen testen, behalve dan alle movielcips verkleinen en de code aanpassen? (Omdat dit fixed positions zijn met een .x en .y waarde).

Groeten,

Jelmer

e.l.dam
%Europe/Berlin %431 %2011, 11:21
http://help.adobe.com/en_US/FlashPlatform/reference/actionscript/3/flash/display/StageScaleMode.html

En dan bij het compilen je venster wat kleiner maken? x/y posities blijven bij scalen gewoon juist staan.

Jelmerholland
%Europe/Berlin %541 %2011, 14:00
Ja, dat is dus het stomme. Ik heb zeg maar een TouchKeyboard class gemaakt, en ik had inderdaad NO_SCALE meegegeven. Maar toen ik dat weghaalde, veranderde de positie ineens. Maar ik heb nou een omweg. Ik doe het niet meer via een html page, maar gewoon via de SWF. Het werkt, laat ik het daar op houden.

In ieder geval bedankt.