PDA

Volledige versie bekijken : [3ds max] objecten gelijk maken

w00
%Europe/Berlin %017 %2005, 00:24
Hey, ik heb met 3d studio max 7 bijvoorbeeld een cirkel heb gemaakt met in het midden een gat. Als ik daarin het midden nou een blok wil plaatsen die gedeeltelijk in de ook in de cirkel komt te zitten zie je vanaf bepaalde punten toch het blok er lichtelijk doorheen komen.
Wat moet ik doen om alles gelijk te maken, zodat het ook allemaal even dik is enzo.

Als je niet echt begrijpt wat ik bedoel maak ik wel een screenshot, moet je het even zeggen.

INKA
%Europe/Berlin %971 %2005, 23:19
maak een screenshot!
een foto zegt meer dan woorden!

inka

w00
%Europe/Berlin %103 %2005, 02:29
Oke, ik heb er een screenshot van gemaakt.
Als ik 2 objecten even dik maak en ik plaats ze een beetje inelkaar dan zie je de ze allebij soort van doorschijnen. Dat zie je op de screenshot waar het blauw omcirkelt is. Hoe kan ik dit verhelpen..??

INKA
%Europe/Berlin %133 %2005, 03:12
hoi,
is dit zichtbaar in de render?
Zoniet dan zou ik er geen aandacht aan besteden,zijn 2 poly,s die over elkaar liggen.
Verhelpen: de 2-de box een fractie kleiner maken.

inka

Devega
%Europe/Berlin %344 %2005, 08:15
Oke, ik heb er een screenshot van gemaakt.
Als ik 2 objecten even dik maak en ik plaats ze een beetje inelkaar dan zie je de ze allebij soort van doorschijnen. Dat zie je op de screenshot waar het blauw omcirkelt is. Hoe kan ik dit verhelpen..??

Allign tool gebruiken wil ook wel werken

woopz
%Europe/Berlin %025 %2005, 00:37
misschien attach?

Roxx
%Europe/Berlin %483 %2005, 11:36
wat wil je maken? want je zegt iets over die cirkel...maar das nog gewoon 'n line toch?
zijn het nou 2 blokken die in elkaar zitten?

anyways...als je 'n soort van tunnel bedoelt...kun je het blok aan de binnenkant bijsnijden met boelean object..

of als het wel 2 blokken zijn die in elkaar zitte.....modeleer die vorm dan gewoon uit 1 box.

en als deze 2 dingen niet kloppen...snap ik niet wat je bedoelde :)

suc6