Volledige versie bekijken : Icon van List component
Smartie
%Europe/Berlin %880 %2005, 21:07
Ik ben met de list component bezig om een klein overzichtje van externe plaatjes te maken. Via de icon property kun je een klein plaatje laten zien voor de label (de tekst). Alleen het icon moet een mc zijn die in de library staat met een linkage naam. Nu laad ik al mijn plaatjes extern in en is dit dus geen optie. Ook een lege mc als icon gebruiken die zelf een plaatje inlaad met loadMovie werkt ook niet helemaal naar behoren omdat dan iedere keer het plaatje knippert als er iets in de list component gebeurt.
Weet iemand of dit mogelijk is zonder gebruik te maken van een mc die in de library staat? Of dat er toevallig nog een andere oplossing mogelijk is? :)
Roenes
%Europe/Berlin %043 %2005, 01:02
Ik heb nogmaals voor je gezocht zojuist en kom tot de conclusie dat iedere keer als de status van de list wordt aangepast, dat dan de icon mc opnieuw wordt afgespeeld. Ook alle AS daarin wordt opnieuw uitgevoerd. Dus je kunt niet zozeer in 1 mc alle relevante code bijhouden. Ook is het volgens mij niet op een andere manier te doen om je icon te specificeren als het geen mc met linkage naam is...
Maar toch is er denk ik een oplossing: hou in je app een array bij die bijhoudt of de plaatjes al eens geladen zijn. In de mc die als icon dient, roep je de desbetreffende waarde uit de array op en afhankelijk daarvan ga je het plaatje laden. Als dit al eens gebeurt is, dan staat dat in die array en zal er niets geladen worden :)
Het is een omweg, maar volgens mij moet het wel kunnen werken. Ik heb alleen zonet al de bestanden weggegooid waarin ik zat te testen, dus dat test ik misschien later nog eens :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.