PDA

Volledige versie bekijken : Ik heb per ongeluk mijn scrollbar ge-disabled!

jannekevdh
%Europe/Berlin %691 %2005, 16:36
Ik heb per ongeluk mijn scrollbar ge-disabled!
Ik heb een code toegepast zodat mijn website in kleinere browsers niet meer zo scalen, en dat werkt prima, alleen kan ik het onderste stuk niet meer zien omdat ik de scrollbar niet meer kan gebruiken...
Ik ben niet goed genoeg in html om te weten waar dat aan ligt.
www.jannekedesign.nl

Dit is mijn html:

<body style="overflow:inherit" bottommargin="0" topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" marginheight="0" marginwidth="0">
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" width="100%" height="100%">
<param name=movie value="janneke.swf">
<param name=quality value=high>
<param name=bgcolor value=#FFFFFF>
<embed src="janneke.swf" width="100%" height="100%" name="jannekedesign"
type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
</object>
</BODY>
</center>
</HTML>

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %724 %2005, 17:23
het ligt waarschijnlijk aan style="overflow:inherit"

jannekevdh
%Europe/Berlin %739 %2005, 17:44
Dat denk ik ook, maar heb nu ontdekt dat als ik height=100% verander in het aantal pixels dat ik dan wel weer een scrollbalk krijg.

Maar in Safari krijg ik nog steeds geen scrollbar, heeft Safari soms geen scrollbar???

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %740 %2005, 17:45
Dat lijkt me sterk, wat wil je eigenlijk bereiken?

jannekevdh
%Europe/Berlin %526 %2005, 12:38
Dat mijn scrollbar weer terugkomt!
Ik kan in safari de onderkant van mijn site niet meer zien omdat ik op een of andere manier de scrollbalken heb ge-disabled!

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %596 %2005, 14:18
Als je width=100% bij height=100% gebruikt dan krijg je nooit een scrollbar in geen enkele browser (als het goed is), maar wat jij wil met een minimum width bij height, kan volgens mij alleen maar met een JavaScriptje en is dus niet zomaar met wat simpele HTML en CSS te doen, in ieder geval niet zonder het te breken in bepaalde browsers. Misschien is het handig als je hier wat meer over gaat zoeken via Google.nl bijvoorbeeld (trefwoorden zoals flash, movie, javascript, size, minimum, etc).

mknol
%Europe/Berlin %423 %2005, 10:09
Misschien heb je buiten je flash proporties gewerkt.
Check dus even of je niet buiten je 'werkvlak' hebt gewerkt.

Ik roep maar wat.