PDA

Volledige versie bekijken : .PSD > XHTML/CSS 1.0

MichaelE
%Europe/Berlin %681 %2005, 16:21
Beste,

Bij deze bied ik mezelf aan als "Webtemplater", wat voor de meeste mensen een niet al te bekend begrip is.

Ik als Webtemplater zorg er voor dat uw .PSD bestand (het design) wordt omgezet in een net XHTML/CSS bestand. Uiteraard zijn er mensen met de vraag; "Wat is dat nou, dat XHTML/CSS?"

Dat leg ik even uit.
XHTML wordt genoemd als een opvolger van HTML. Een opvolger wil ik het niet noemen, ik vernoem het graag als "een betere versie" van HTML.

Een aantal voordelen van XHTML:
- Zeer snelle ladingstijd aangezien er weinig gebruik wordt gemaakt van plaatjes.
- Zeer overzichtelijke en nette code.
- XHTML wordt ondersteund door alle browsers, dus uw website is te bezichtigen voor alle gebruikers van het Internet.
- Met een nette code, wordt uw website proffesioneler gezien bij ervaren (web)coders.

Een aantal referenties:
- www.veijden.nl/panchito/
- www.veijden.nl/gsmphone/
- www.veijden.nl/kiesjenummer/

Ik ben dus op zoek naar een aantal potentionele klanten, die het waard vinden voor een klein bedrag hun lay-out om te laten zetten in XHTML.

Wanneer u uw lay-out in ontvangst heeft genomen(na de betaling), kan ik u altijd helpen met het invoeren van teksten en/of plaatjes, dit doe ik uiteraard gratis.

Vrijblijvend contact kan opgenomen worden met onderstaande adressen.

E-MAIL: info@veijden.nl
MSN: msn@veijden.nl

Met vriendelijke groet,
Michael van Eijden.