PDA

Volledige versie bekijken : mijn aller aller eerste flash-creaty (nog een WIP marja)

felsie
%Europe/Berlin %627 %2005, 15:04
ik weet het, de graphics zijn bagger, maar dat is juist mijn idee want dit is een "verfilming" van mijn vetlip strips en die zijn nog erger. hoop dat julie hem leuk vinde :P

ow en als je een tip hebt die niet zo moeilijk is om toe te passen zeg maar hoor :P

ik heb em maar even op een freewebs site gezet zodat iedereen hem beter kan zien

freewebs.com/vetlip

felsie

tvs
%Europe/Berlin %649 %2005, 15:35
haha wel grappig:)
hij loopt alleen op een beetje een vage plek af...

felsie
%Europe/Berlin %651 %2005, 15:38
bedankt!
over de rare plek,het is nog een WIP(work in progress)

emoe

ath92
%Europe/Berlin %903 %2005, 21:41
ja, de graphics zijn inderdaad wat ***(sry dat ik het zeg:P) mja, verder zou je er mischien geluid bij kunnen inspreken? verder is het best wel lol:)

rickpastoor
%Europe/Berlin %431 %2005, 10:21
Lol..best aardig gedaan..idd geluid erbij zou tof zijn, en het zou ook mooier zijn als je wat consistenter was in het gebruik van die tekstballonen..wat je ook gebruikt, laat het gewoon bij 1 manier, dan is het voor ons een stuk duidelijker wat er gebeurd, en wie wat zegt. Voor de rest wel een leuk idee :)

Jaapje
%Europe/Berlin %531 %2005, 12:45
Hahah wel geinig..
wat rick ookal zij.. wat geluidseffecten zijn wel mooi erbij denk ik..
(en miss kun je plaatjes tekenen en dan scannen en inkleuren en dan in zijn geheel animeren, dan hoef je niet meer met de muis te tekenen, (volgens mij heb je dat nu gedaan))
Verder wel gaaf bedacht

felsie
%Europe/Berlin %740 %2005, 17:46
ik ga binnekort magix music maker kopen, zodat ik muziek erbij kan zetten. michien kan ik met een micro foontje ook nog gebral er bij doen :D. onze scanner is bagger, maar ik kan eens kijken hoeveel een pen-muios dinges kost :D

ciaou

fels