PDA

Volledige versie bekijken : DateChooser - Verschillende kleuren voor week en weekend dagen

Wubinator
%Europe/Berlin %557 %2011, 14:22
Hoi heren,

Ik ben bezig met een nieuwe DateChooser waarin een aantal dingen aangepast zijn / worden om de complete look-and-feel en functionaliteit aan te passen.

Er zijn al een aantal dingen af, maar iets wil niet lukken. Ik wil graag dat ik de kleuren kan laten verschillen tussen week en weekend dagen. Zowel in de header (m-d-w-d-v-z-z) als in de dateGrid.

Het liefste heb ik ook nog dat ik de kleuren kan bepalen aan de hand van een CSS style. Maar dat moet niet te moeilijk zijn met een getStyle("weekendColor");

Ik heb me al rot lopen zoeken op google, maar kan niets vinden. Dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

TheDutch
%Europe/Berlin %654 %2011, 16:41
Helaas zit die mogelijkheid niet standaard in de DateChooser of in het dieper gelegen CalendarLayout. Je zou dus zelf zowel DateChooser als CalendarLayout moeten overerven of kopieeren om dit eraan toe te voegen.

Misschien is er wel third party component welke deze functionaliteit standaard al bevat :).