PDA

Volledige versie bekijken : Preloader hulp

gokcencabadan
%Europe/Berlin %191 %2005, 04:35
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met mijn flash website. Het is niet online maar. Ik heb en moeilijke knoppen klaargemaakt. ze hebben eigen rollover animaties.Zelfs in flash software bij de test movie kan het moeilijk werken. Ik wil mijn website gemakkkelijk en snel gebruiken door een preloader of zo iets. Is dat mogelijk? [V]

gokcencabadan
%Europe/Berlin %192 %2005, 04:36
gokcencab@hotmail.com

w00
%Europe/Berlin %197 %2005, 04:44
Kijk eens op www.gotoandlearn.com, daar staat een video tutorial die je goed uitlegt hoe je een simpele preloader kunt maken.

Roxx
%Europe/Berlin %396 %2005, 09:30
een topic met als titel HHEEELLLPPP is irritant man :P

anyways, preloaders kan ja...maar jij zegt dattie zelfs bij testmovie soms nog langzaam kan lopen? dan lijkt het mij eerder dat op de een of andere manier je animatie zo zwaar is dat het zwaar voor de cpu is, en dus daarom stottert of weet ik wat.

dus check de filegrootte en compressie van je artwork etc. eens...

Dopefish
%Europe/Berlin %598 %2005, 14:22
ja een topic die je help noemt heeft nou niet echt bepaald de aandacht omdat je het probleem even in de topic moet samen vatten, het heeft ook geen zin om zelfs 2 van die topics aan te maken!!!!

Dauntless
%Europe/Berlin %760 %2005, 18:15
Ik heb het andere topic gesloten en de titel van dit topic aangepast (Volgende keer zelf een duidelijke titel kiezen!).

Ook is je start post ERG vaag. Gelieve duidelijke zinnen te gebruiken die zo precies mogelijk je probleem omschrijven. Ik heb het gevoel dat je nog meer vraagt dan een preloader, maar omdat dat het enige was wat ik van je post snapte, heb ik de titel naar 'preloader hulp' veranderd.