Volledige versie bekijken : [ LISTED ] member van de maand
Ea.Z
%Europe/Berlin %050 %2005, 01:12
ja, hoor..ik kom hier weer met de meest debiele vraag:
was er op de vorige versie van FF geen 'member van de maand' of iets soortgelijk? ik herriner me niet meer wat dat was, of hoe dat ging, maar ik dacht er net aan om iemand tot kandidaat te benoemen, en toen opeens dacht ik eraan..
totaal geen 'vraag naar' hoor... maar dacht daar opeens aan...
Roenes
%Europe/Berlin %420 %2005, 10:05
Vroeger is er inderdaad iedere maand iemand uitgeroepen tot member van de maand. Dat kon je worden door goede input te leveren op FlashFocus. :)
Waarom dit nu niet meer is weet ik eerlijk gezegd niet. Daar kan vast een zm'er iets over vertellen die al langer zm'er is :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %426 %2005, 10:14
mja, om eerlijk te zijn vond ik dat wel een beetje overdreven. ok dat lokte wel mensen uit om echt goede input te geven... maar iedereen zou dat toch moeten doen?
werd daar eiglijk gebruik van gemaakt? (heb daar dus nooit op gelet, maar ik heb dus blijkbaar gezien dat da bestond)
Neon
%Europe/Berlin %444 %2005, 10:39
Inderdaad op de vorige versie van FlashFocus was er een maandelijkse terugkerende competitie "member van de maand" genoemd.
Dit was ook in samenwerking met deinternetman (http://www.deinternetman.nl) en kon je, als je member van de maand geworden was, een jaar lang gratis hosting en domeinnaam winnen! Maar deze competitie/actie was maar voor een jaar. Hierna zijn we er niet meer mee doorgegaan.
Kleine fijne details weet ik ook even zo niet meer (is al zo'n tijd terug, althans dat lijkt het) :P:D
Ea.Z
%Europe/Berlin %448 %2005, 10:45
Neon, is dat een stoel uit The Matrix?:p
Jelle
%Europe/Berlin %465 %2005, 11:09
De laatste Member van de maand op het vorige forum was ook al een jaartje geleden. Ik had toen ook een topic aangemaakt om te vragen wat er mee gebeurd was, maar wat de antwoorden waren weetk niet meer.
Ik vind het een leuk initiatief. Het moet daarom geen hosting zijn, een t-shirt of een pen kan ook leuk zijn.
Ea.Z
%Europe/Berlin %467 %2005, 11:13
ja! T-shirt! :)
mknol
%Europe/Berlin %546 %2005, 13:07
nee hosting. ik wil hosting en winnen.
invoeren die actie maar weer..!
Jorim
%Europe/Berlin %863 %2005, 20:43
Het Member van de Maand (*woei* was ik ook) is toendertijd afgeschaft en ze waren bezig met het bedenken van een 'nieuw' ding. Waarschijnlijk is dat met alle commotie omtrent de verhuizing in de plomp gevallen :)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %868 %2005, 20:49
en ga je het terug maken of niet??:)
Cowerd
%Europe/Berlin %876 %2005, 21:02
lijkt me wel vet:)
The_One
%Europe/Berlin %729 %2005, 17:29
oe, das echt lang geleden!
Maar wrm per se een hosting pakket weggeven? Ik vind een shirt ook cool hoor! Een gegeven paard niet in de bek kijken :P. Ik mis alleen nu een pen... Als er een leuke competitie weer komt, dan ga ik voor de pen :P
[of is dat dezelfde pen van de Flash 8 seminar in aug/sep? Daar heb ik er nog 2 van :P]
Nytrax
%Europe/Berlin %766 %2005, 18:23
Daar had FG er nog wel wat meer van toch The_One :P die kunnen ze dan makkelijk weggeven idd ;) Voor de evt mvdm hoef je idd niet persee een hosting pakket te geven, iets kleins kan ook. Al vind ik eigenlijk wel dat het tijd is voor iets anders, mvdm wordt na een tijdje ook wat saai :)
Dauntless
%Europe/Berlin %791 %2005, 19:00
Euhm, er zijn eigenlijk wel plannen voor iets gelijkaardigs, maar we vonden dat andere dingen voorang kregen. (Wat jullie ook wel zullen vinden). Denk aan de secties en zo :).
felsie
%Europe/Berlin %814 %2005, 19:32
waarom een prijs? op andere forums geven ze ok geen prijs voor member of de mond.... het is gewoon een hele eer
emoe
The_One
%Europe/Berlin %824 %2005, 19:47
Daar had FG er nog wel wat meer van toch The_One :P die kunnen ze dan makkelijk weggeven idd ;)...
Klopt:P En volgens mij had ze ook rete veel notitie-blokken 'meegenomen':P. En als Narie nou zn mond opendeed, dan hadden ze ook nog een webcame :P
Nytrax
%Europe/Berlin %833 %2005, 19:59
Mwa Narie moest al zoveel meenemen dat het slimmer was om ze mond te houden :P Maar het is goed dat er al andere dingen in de planning staan, al hebben de sectie inderdaad wel voorrang wat mij betreft :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.