PDA

Volledige versie bekijken : samenwerkingsvoorstel website MC

manganix
%Europe/Berlin %481 %2011, 12:33
Momenteel werk ik aan een website rond videogames, artwork, manga, anime, tekenen ...
Mijn droom / ambitie is deze helemaal uit te werken en misschien ooit ook uit te breiden naar een tijdschrift.
Wegens mijn (voorlopig) beperkte kennis rond webdesign/development (Flash, HTML, ...) en ook beperkte tijd (wek, gezin, sociaal leven) ... kan ik spijtig genoeg niet de tijd vrijmaken dat ik zou willen, om sneller en beter met dit project vooruitgang te boeken.
Daarom zoek ik iemand, met een gezonde dosis passie/obsessie voor webdesign, videogames, artwork, manga, anime, tekenen .... die zich hierin ook herkent en hieraan wil meewerken. Samen zal door taakverdeling alles sneller vorm krijgen en bovendien is ook nog eens plezanter om een project op meerdere schouders te dragen.
Praktisch: ik woon in Antwerpen en de website is: www.mastercombo.com (http://www.mastercombo.com)
De site is zeker nog niet af en moet heel wat content hebben.
Laat zeker iets van je horen als dit je dada is (kan zijn) en ook in het geval je zou willen bijdragen (artwork, gameplay footage).

Grs,
MC
e-mail: mastercombo@live.be