PDA

Volledige versie bekijken : IE en static text

BlackAdder
%Europe/Berlin %931 %2005, 22:21
Dag allen,

Ik heb een nieuwe site ontwikkeld, deze werkt volledig naar behoren in opera (mijn standaardbrowser), firefox, mozilla.. etc.
Nu blijkt echter dat wanneer ik de site in IE open, het geval geen statische tekst weergeeft.
..
IE!
..
@$%@#$!! :@
..
maargoed, dus al mijn knoppen en statische tekst zijn nergens terug te vinden.. Zijn er anderen die hier ook problemen mee hebben (gehad), of is het een bug in flash8? Aangezien ik nog maar pas in het bezit ben van Flash8 en voorheen met Livemotion2 (flash5niveau)werkte heb ik met dit laatste nog geen ervaring.

Ik hoop op hulp.

Ea.Z
%Europe/Berlin %932 %2005, 22:22
kan het zijn dat je in firefox al een fp8 hebt, en in IE nog niet?

BlackAdder
%Europe/Berlin %933 %2005, 22:24
Kan je dat ergens nakijken?

w00
%Europe/Berlin %984 %2005, 23:37
Als het goed is moet IE dat aangeven. Ik had flashplayer 7 geinstalleerd totdat ik op een website kwam die gemaakt was met flash 8. IE geeft dan gelijk een bericht dat je een nieuwere versie moet installeren.
Misschien kan je de site posten, kunnen we kijken of het echt aan jou pc ligt of dat iedereen het heeft.

Ea.Z
%Europe/Berlin %986 %2005, 23:40
rechtsklik gewoon de flash in IE
als er dan komt staan 'About Flash Player 7...' in het context menu wilt dat zeggen, dat het NIET Flash Player 8 is die geinstalleerd is :p

BlackAdder
%Europe/Berlin %502 %2005, 12:02
Als het goed is moet IE dat aangeven. Ik had flashplayer 7 geinstalleerd totdat ik op een website kwam die gemaakt was met flash 8. IE geeft dan gelijk een bericht dat je een nieuwere versie moet installeren.
Misschien kan je de site posten, kunnen we kijken of het echt aan jou pc ligt of dat iedereen het heeft.

Niet wanneer je dit zinnetje vergeet;
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
En de site plaats ik wel in de showcase, wanneer deze volledig afgerond is ;)

rechtsklik gewoon de flash in IE
als er dan komt staan 'About Flash Player 7...' in het context menu wilt dat zeggen, dat het NIET Flash Player 8 is die geinstalleerd is

Je hebt helemaal gelijk [:o)]

Tnx voor de snelle reactie jongens