PDA

Volledige versie bekijken : Afbeeldingen uit swf bestand halen

sander86
%Europe/Berlin %743 %2011, 18:50
Ik heb op een website een flash bestand gezien met daarin een collectie foto's en nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik uit dat flash bestand de foto's kan halen.

Het gaat hierom de website http://www.carnivaltribe.com
en de swf met foto's staat onder de menu optie costumes.

Als iemand mij kan vertellen hoe ik dit kan doen of dit voor mij zou kunnen doen(kleine vergoeding evt) ben ik deze persoon eeuwig dankbaar.

Dauntless
%Europe/Berlin %762 %2011, 19:18
Dergelijke dingen kan je vinden met SWF decompilers. Google laat je er met plezier een paar zien.

Houd er uiteraard wel rekening mee dat als jij niet de eigenaar bent van die foto's, je auteursrechten breekt.

Spijtig dat je eerste post hier dient om andermans werk uit elkaar te halen in plaats van zelf iets te construeren ;)

sander86
%Europe/Berlin %825 %2011, 20:48
Ik heb een aantal flash decompilers geprobeerd maar dit heeft nog niks opgeleverd, ik zie er geen plaatjes in staan.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Jan
%Europe/Berlin %856 %2011, 21:33
In de swf op die website zitten 4 foto's.

Jan

Dauntless
%Europe/Berlin %966 %2011, 00:11
Zijn er nog andere mogelijkheden?
Lang antwoord: Je kan de SWF natuurlijk altijd met een hex editor openen, zelf de afbeeldingen zoeken en terug een image maken.

Kort antwoord: Nee

aceHigh
%Europe/Berlin %994 %2011, 00:52
Gewoon screenshots maken en croppen in photoshop?

marcvz
%Europe/Berlin %639 %2011, 16:20
Als je die plaatjes onderaan bedoelt. Met Sold Out. Die zitten helemaal niet in de swf maar worden dynamisch geladen.
Url's zijn eenvoudig te achterhalen. Maar ik vertel uit principe niet hoe. (hoewel je dat makkelijk kunt googlen..)

Ik vind namelijk dat je gewoon de eigenaar van de website een mailtje moet sturen met de vraag of je die images mag gebruiken. Zoals het hoort. En dan kun je gelijk om de url's vragen als je toestemming krijgt.

Dauntless
%Europe/Berlin %641 %2011, 16:23
Die zitten helemaal niet in de swf maar worden dynamisch geladen. Vreemd, ik had het nagekeken... Zal wel iets fout gedaan hebben :)