PDA

Volledige versie bekijken : Leuke klok

kH_
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:08
Ik heb vanmorgen eventjes een grappige klok gemaakt. Een handgetekende klok, die de cijfers op basis van een vooraf gegenereerde array met handgeschreven coordinaten tekent.

Weer eens wat anders ;)

theDutch -> Kan ik deze klok ook als handtekening gebruiken? Ik heb jouw iframe gedeelte, waarin jij je SWF sig weergeeft gekopieert, maar het werkt voor mij niet. Waarschijnlijk komt dit doordat ik geen HTML in mijn sig mag hebben staan?

Mochten mensen de FLA graag willen zien, alleen wanneer de vraag groot is (wat wel niet zo zal zijn :))

Oh ja en ik heb inderdaad een crappy handschrift :D

Bekijk de KLOK (http://n.domaindlx.com/kaHu/klok_geschreven_kH.swf)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
theDutch -> Kan ik deze klok ook als handtekening gebruiken? Ik heb jouw iframe gedeelte, waarin jij je SWF sig weergeeft gekopieert, maar het werkt voor mij niet. Waarschijnlijk komt dit doordat ik geen HTML in mijn sig mag hebben staan?
zie hier: http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=227

Ennuh die klok is erg leuk gedaan :)

kH_
%Europe/Berlin %489 %2005, 12:45
bedankt, nu werkt het wel ;)

spenky
%Europe/Berlin %505 %2005, 13:07
bedankt, nu werkt het wel ;)
pleur de achtrgrond kleur het zelfde als die van het forum... ziet er nu zo el cheopo uit..

kH_
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:15
Haha, dat wou ik inderdaad nog doen. Hierbij jouw wenst vervult ;)

TheDutch
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:51
Dit zou je moeten helpen kH_ :).
[ sig=3]http://www.domain.com/movie.swf[ /sig]

Ik zie dat het al gelukt is ;)

Gave klok trouwens! De drawingAPI is zo geweldig :D.

kH_
%Europe/Berlin %885 %2005, 22:15
hehe, inderdaad. Dat is ook het enige nog echt grappige wat je met Flash kunt doen als je niet erg grafisch ingesteld bent (zoals ik).

TheDutch
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:11
Maar zonder mensen zoals jij, zouden er geen goede 3D engines zijn :).

Niek_M
%Europe/Berlin %989 %2005, 00:45
Ja, echt gaaf man!!! :)
Ik vind hem echt cool :p

Roenes
%Europe/Berlin %020 %2005, 01:28
Leuke klok jah! Is weer eens wat anders als die standaard klokjes :)

Alleen 1 tip: maak een voor je sig zo breed dat ie je hele sigruimte beslaat. Nu heb je eerst een stuk grijs en dan pas je klok. Vind ik zelf wat minder maar dit is misschien meer persoonlijke smaak :)

Mitch
%Europe/Berlin %022 %2005, 01:32
Das pas orgineel! Zou nog leuker zijn als er verschillende krijtjes worden gebruikt.

Nu word er een zwart potlood gebruikt voor 3 kleuren. Volgens mij klopt dat niet.

Of is het zo'n magic pencil?

WernerL
%Europe/Berlin %523 %2005, 13:33
Die klok is wel vet gedaan. :D
Maar hij speelt weer opnieuw af als hij klaar is.
Kun je dit niet doen dat hij het om de minuut opnieuw tekent?
Maar wel mooi gedaan. ;)

//edit
of doet hij het ook om de minuut?

Roenes
%Europe/Berlin %544 %2005, 14:04
//edit
of doet hij het ook om de minuut?Dat laatste idd ;)

kH_
%Europe/Berlin %685 %2005, 17:27
Mensen, bedankt voor die leuke reacties!

Even wat antwoorden op vragen:

Alleen 1 tip: maak een voor je sig zo breed dat ie je hele sigruimte beslaat. Nu heb je eerst een stuk grijs en dan pas je klok. Vind ik zelf wat minder maar dit is misschien meer persoonlijke smaak :)
Dat vind ik ook minder eerlijk gezegd, maar ik heb sig 1,2 en 3 geprobeerd en 3 komt er het beste uit te zien eigenlijk. Maar als sig is het niet echt tof eigenlijk, ik ga nog een nieuwe maken.

Zou nog leuker zijn als er verschillende krijtjes worden gebruikt.
Dat is inderdaad misschien wel leuker. Kan ik op zich snel voor elkaar krijgen (ook aparte krijtjes :)). Misschien dat ik dat nog wel ga doen.
of doet hij het ook om de minuut?

Ik kijk iedere seconde of de tijd veranderd, maar pas de klok pas aan, wanneer er daadwerkelijk weer een minuut is verstreken. Eerst had ik de versie met seconden, maar dat ziet er erg irritant uit. Zat er alleen wel aan te denken om voor de seconden een apart iets te maken, zoals een gum, maar.....ik denk dat ik dit ding maar laat voor wat het is. Altijd leuk om even een beetje met AS te knooien ;)
Maar zonder mensen zoals jij, zouden er geen goede 3D engines zijn :)
Ieder zijn vakgebied inderdaad, al zou ik graag grafisch ingesteld willen zijn. Ik probeer wel eens poppetjes e.d. te tekenen, maar als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld werk van BDisOKE, dan kan ik beter stoppen :)