PDA

Volledige versie bekijken : FlashFocus Showcase

BDisOKE
%Europe/Berlin %748 %2005, 17:57
FlashFocus had altijd een Flash site check, een HTML site check en de Showcase, maar na de verhuizing zijn we overgestapt op Testcase voor al je lopende projecten en de Showcase voor de afgeronde projecten waar je echt trots op bent!
Vanaf vandaag gaat het allemaal veranderen. De Showcase moet weer als vanouds het forum worden waar je je kan verlekkeren aan het topwerk wat hier op FlashFocus wordt afgeleverd. De mooiste, wreedste, slickste en creatiefste projecten kunnen vanaf vandaag een plekje verdienen in de FlashFocus Showcase. Flashgirl en Neon gaan dit forum beheren en zij bepalen welke topics uit de Testcase een plekje krijgen in de FlashFocus Showcase. Natuurlijk luisteren zij hierbij ook naar jullie. Gebruik de functie om topics te beoordelen en/of stuur een mail met uitgebreide ondersteuning waarom een topic een plekje in de FlashFocus Showcase verdient naar showcase@flashfocus.nl zodat zij weten wat jij denkt!

Wij hopen dat het weer genieten wordt in de Showcase en wij zien jullie topwerk graag tegemoet!

Voorstellen, vragen, opmerkingen, bugs en suggesties zijn natuurlijk allemaal welkom op showcase@flashfocus.nl

Dopefish
%Europe/Berlin %765 %2005, 18:21
huh dus je mag zelf niet meer in showcase posten ?

Neon
%Europe/Berlin %787 %2005, 18:53
Inderdaad! :)
Voor meer uitleg is er een sticky topic geplaatst in de Testcase
Deze kun je hier bekijken (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6195) ;)

Voor verdere vragen kun je mij/ons mailen!
showcase@flashfocus.nl
Hou de Showcase de komende tijd goed in de gaten hier komen een aantal voorbeeld topics in te staan. Zodat je een beetje kunt zien wat het niveau is.

Succes iedereen! 8D

Jorim
%Europe/Berlin %819 %2005, 19:39
Zo, ik kreeg het iets minder soepel aan de praat dan gedacht (sorry voor eventuele problemen) :) maar alles werkt nu [^]

En zoals BD al zei: "Voorstellen, vragen, opmerkingen, bugs en suggesties zijn natuurlijk allemaal welkom" ook in dit topic ;)

[edit]
En nu werkt het echt allemaal goed ;)

Roenes
%Europe/Berlin %832 %2005, 19:59
Mooi dat dit nu werkend is! Goed werk jongens! Ik kijk nu al uit naar al die vette dingen die er nog in gaan komen. En er staan nu ook alweer vette dingen in! :)

Flashingback
%Europe/Berlin %836 %2005, 20:05
Hey goed idee op deze manier denk ik dat ook meer mensen moeite gaan doen om echt mooie creaties te maken.

Ea.Z
%Europe/Berlin %843 %2005, 20:14
dit werd vet tijd, want de test- & showcase werden nogal verwisseld met elkaar.
heel mooie beslissing:)
zo, dan nu eens beginnen aan die nieuwe site... ;)

Tenshu
%Europe/Berlin %899 %2005, 21:35
Veel beter :D
Het is wel even wennen, maar dat is geen probleem.

Knap werk allemaal :) toppie

Fatty Owl
%Europe/Berlin %902 %2005, 21:39
Ik wil iets van mij in de showcase...;) Over een jaartje of 2 misschien....

Richard
%Europe/Berlin %905 %2005, 21:43
Ik wil iets van mij in de showcase...;)
Kijk dat willen we horen.
Het is om jullie te stimuleren om nog mooiere dingen te maken. :)

ninetynine
%Europe/Berlin %906 %2005, 21:44
dit werd vet tijd, want de test- & showcase werden nogal verwisseld met elkaar.
heel mooie beslissing:)

Ik vind dat ook :) , en mensen wisten nooit waar het gezet, nu kan je niet meer missen :D

Tenshu
%Europe/Berlin %910 %2005, 21:51
Ik heb het van vroeger nog nooit megemaakt, maar dit is zeker een goeie zet.
Nu worden mensen gestimuleerd om een beter "producten" te maken om in de showcase te komen.

En ja wie wil er nou niet in de showcase staan, ik wel dus :D

man§zat
%Europe/Berlin %985 %2005, 23:39
Zeer goede aanpassing. Ik ben vooral een bezoeker van de Showcase, maar het zoeken tussen de 'mijn-eerste-flash-website' werd wel vermoeiend. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Ik bedank me nu dat de moderaters nu een jury vormen. Bij jury denk ik aan Idols. En bij Idols denk ik aan dat vooral de slechte dingen leuk zijn om naar te kijken. Hmmm... beetje tegenstrijde post is dit dus geworden.

Richard
%Europe/Berlin %996 %2005, 23:54
Ik bedank me nu dat de moderaters nu een jury vormen. Bij jury denk ik aan Idols. En bij Idols denk ik aan dat vooral de slechte dingen leuk zijn om naar te kijken. Hmmm... beetje tegenstrijde post is dit dus geworden.
Flashgirl en Neon zullen ook heel erg kijken naar de ratings die gegeven worden door jullie.
Alle leden zijn dus medebewakers van het niveau in de Showcase.

WurmQ
%Europe/Berlin %996 %2005, 23:55
Goede zet deze aanpassing, ik wil gelijk aan mijn nieuwe cartoon beginnen, die de eerste cker ver zal overtreffen!

Stuf
%Europe/Berlin %177 %2005, 04:14
ik vind het nu al een geslaagd idee..

goed werk mensen!!

Cowerd
%Europe/Berlin %416 %2005, 09:59
Kijk nu heb ik weer in mijn hoofd:
als ik niet in de showcase sta.. nnnaaaahh.. dat kan hoor..:P

Jaapje
%Europe/Berlin %645 %2005, 15:29
Goed idee,, Ik haal die test- en showcase altijd door elkaar.. vanaf nu niet meer dus..!

Superjoep
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:10
Nice nu hoeven we niet meer te zoeken in 2 forums naar mooie projecten. Dat is toch altijd wat ik het eerste bekijk :)

WernerL
%Europe/Berlin %813 %2005, 19:30
Jah ik ga ook wat prutsen wat in de showcase MOET staan van mij. :D
Even iets bedenken, dan ga ik morgen aan de gang. (zondags heb ik toch geen flikker te doen). Jaah zo wil ik het zien :D zo word ik tenminste beetje gemotiveerd. :P

Fatty Owl
%Europe/Berlin %984 %2005, 23:37
ik irriteer me er wel aan dat de foto van BD zijn topic slechte kwaliteit heeft tov de efteling speelhoek. valt hard op als je ze naast elkaar ziet :)

Nytrax
%Europe/Berlin %986 %2005, 23:40
Mooi dat het doorgevoerd is :) Is een stuk leuker zo en nog overzichtelijker ook.

Ea.Z
%Europe/Berlin %015 %2005, 00:21
mooie update van het logo.. nu kun je het bijna "FlashFocus' beste" gaan noemen. Ziet er leuk uit hoor:)

cevain
%Europe/Berlin %561 %2005, 13:28
Vooral heel kieskeurig zijn van wie erin mag, als er binnen de twee weken al 30 dingen instaan dan gaat dit niet echt serieus worden genomen denk ik.

Maar bij het zien van wat er nu in staat zijn jullie goed bezig (y).

Stuf
%Europe/Berlin %654 %2005, 15:42
mss is het een idee om een soort flashfocus award te maken.. Dat wanneer je in de showcase belandt, je een flashfocus award icoontje op je site kunt plakken.

Cowerd
%Europe/Berlin %659 %2005, 15:49
hmm..
eerder een klein plaatje bij je naam ofzo..

Ea.Z
%Europe/Berlin %805 %2005, 19:19
hmm..
eerder een klein plaatje bij je naam ofzo..
iemand die geregeld de showcase haalt zal er dan heel wat bij z'n naam hebben + er staat al heel wat in dat vakje hiernaast hoor.. daar nu nog een 'showcased'-logo bijzetten, dan wordt het wat druk he;)

//edit: nu ik zo kijk, een klein vierkantje naast het 'online' en 'reputatie' logo zou wel kunnen he.. daar zal iemand van het technisch team over kunnen praten... ;)

Roenes
%Europe/Berlin %809 %2005, 19:26
Alsjeblieft niet nog meer icoontjes en zooi die eigenlijk niet echt nut hebben. Het is toch al een hele eer als je topic naar de showcase verplaatst wordt? Mensen weten op een gegeven moment ook wel wie er wel en niet in staat. Maar om daar nog een extra logo aan te hangen..

Ik vind het dan wat overkill... En er staan nu al vrij veel knoppen en logo's bij een post..

ninetynine
%Europe/Berlin %811 %2005, 19:29
misschien is het dan een beter idee om automatisch een paar reputatiepunten bij de
maker te voegen ofzo , kwestie van toch een beetje beloning en erkenning ook :)
(msschn beter dan weer een nieuw logo vind ik ook)

Roenes
%Europe/Berlin %819 %2005, 19:40
Ik zie het probleem niet echt. Het is toch juist al een eer en beloning als je topic goed genoeg is om naar de showcase te verplaatsen? Dat geeft toch een stukje erkenning van de kwaliteit van het werk.. :)

Dat hoeft toch niet dubbel beloond te worden? Je werk is schijnbaar van zo'n hoog niveau om het te plaatsen in een showcase die al hoge eisen stelt. Dat zegt genoeg lijkt me :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %824 %2005, 19:47
En er staan nu al vrij veel knoppen en logo's bij een post..
wat ik dus al dacht;)

ninetynine
%Europe/Berlin %841 %2005, 20:11
Ik zie het probleem niet echt. Het is toch juist al een eer en beloning als je topic goed genoeg is om naar de showcase te verplaatsen? Dat geeft toch een stukje erkenning van de kwaliteit van het werk.. :)

Dat hoeft toch niet dubbel beloond te worden? Je werk is schijnbaar van zo'n hoog niveau om het te plaatsen in een showcase die al hoge eisen stelt. Dat zegt genoeg lijkt me :)

Je hebt gelijk :) ,
kheb nog een ideetje :

waarom geen logo of icoon maken voor op je site te zetten , kwestie van award achtig ,...
zoals ita ..

Ofwel moet je het logo van de showcase van nu gebruiken , maar ik vind dat ff wel ook daaronder moet staan dus ,.. :p

Of is dat geen goed idee ?

Stuf
%Europe/Berlin %921 %2005, 22:06
Je hebt gelijk :) ,
kheb nog een ideetje :

waarom geen logo of icoon maken voor op je site te zetten , kwestie van award achtig ,...
zoals ita ..

Ofwel moet je het logo van de showcase van nu gebruiken , maar ik vind dat ff wel ook daaronder moet staan dus ,.. :p

Of is dat geen goed idee ?

Dat was mijn vraag :P
Op nog meer icoontjes voor op flashfocus zit ik inderdaad ook niet te wachten.
Maar gewoon een soort icoon voor op je site. Met daarop een directe link naar de showcase..
Volgens mij is het wel goede reclame.

Jorim
%Europe/Berlin %956 %2005, 22:57
Dat idee is hartstikke goed, maar niet gekoppeld aan de FlashFocus Showcase. Bekijk maar eens wat er nu in staat, dat zijn 3 sites, een onafhankelijke game voor een site, en twee waanzinnige schetsen. Dan is zo'n icoontje leuk voor je portfolio, maar het forum gaat vooral over projecten, dus verder kan je er niet zo veel mee...

We hadden, nee hebben, nog steeds de Freaking Site, en dat is wel een ding waar je een FF-award aan zou kunnen plakken, maar dan moet je je al gaan richten op Nederlandse sites, want wat stelt FlashFocus wereldwijd nou eigenlijk voor (;)).

Ik ben het er zeker mee eens dat Showcase topics aan je reputatie gekoppeld moeten worden en dat mag dan ook best overduidelijk. Hoe weet ik alleen nog niet :)

Stuf
%Europe/Berlin %821 %2005, 19:43
aan de freaking site is inderdaad een goed idee..
Ik zal het eens posten bij de suggesties... denk dat het daar beter op zn plaats is..