PDA

Volledige versie bekijken : Mijn site :d

Lexime
%Europe/Berlin %505 %2005, 12:08
Hey
ik heb dus geen voor kennis van flash maar ben wat beginne rond kijken en heb toch een resultaat gekregen
Klik hier (http://www.lexime.be.tt)
Kzit juist nog wat te knoeien met de foto's Da gaat veel te traag en preloaden heb ik gedana maar dan nog moet een ander oplossing zijn voor mijn probleem
Dus als iemand ff wil posten wat hij er van vind

Dark Angel
%Europe/Berlin %510 %2005, 12:15
sry vind er kwa vormgeving weinig aan(vorm en kleurgebruik), ook lettertype vind ik niks (hou liever van strak lettertype). en tekstvlakken te klein. :) maar dat is mijn mening.

Dopefish
%Europe/Berlin %524 %2005, 12:34
jhmm, ja en je domein he 8~ .. een .be.tt waar is dat goed voor, als .be gratis is!!! maargoed. dat is mijn mening. naar mijn mening ook allemala iets te klein.

Lexime
%Europe/Berlin %670 %2005, 16:04
Be gratis waar da ?

APB
%Europe/Berlin %671 %2005, 16:06
www.gratisbe.be

Dopefish
%Europe/Berlin %673 %2005, 16:10
of met hosting.
www.doemee.be

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %681 %2005, 16:21
ik vind hem wél mooi... misschien andere lettertypes ja ;)

en die gratis .be, moet je even in de koffielounge kijken :)

//beetje laat :S m'n verbinding deed het niet goed dus had ik bericht getypt, verzonden en toen kwam zo'n 'verbinding maken?' vakje er voor

Lexime
%Europe/Berlin %686 %2005, 16:28
Het eerste jaar is da gratis maar daarna vragen ze je of je wilt betalen dan houd ik toch maar mijn be.tt dan moet ik nie altijd mijn site doorgeven ben ik zeker dat die blijft :)
Toch bedankt voor de info

ps: De muziek is wel ok he :P

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %689 %2005, 16:32
puntje: ik vind het vrij irritant dat je de menu-items pas kan zien als je er overheen gaat, dat is niet mooi dat is gewoon heel erg onpraktisch, het is voor de rest een beetje een eenzijdige site, ik zou je willen aanraden om echt 2 kleuren te kiezen met 1 ondersteunende kleur ipv dat je nu hebt gedaan met 1 kleur en 1 ondersteunende (en dan heb ik het niet over tekstkleuren)

PS: muziek zomaar op je site mag niet ;)

Koen!
%Europe/Berlin %705 %2005, 16:56
Ik vind de site ook niet zo mooi. Kleurgebruik is niet zo mooi en dat van die menu-items is irritant. Waarom is er trouwens één deel van de site Engels en de rest Nederlands? :)

Dark Angel
%Europe/Berlin %712 %2005, 17:05
ps: De muziek is wel ok he

zit op werk heb geen geluid op m'n pc'tje :(, 't is hier altijd stil
goed voor de concentratie

Lexime
%Europe/Berlin %742 %2005, 17:49
Waarom zou ik geen muziek op men site mogen zetten ? je kan da er toch nie af halen ? Kweet wel dat je geen muziek mag linken naar een ftp maar gewoon background muziek nog nie gehoord dat da nie mogt zenne

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %745 %2005, 17:53
Dat is net als een online radio uitzending dat mag ook niet zo maar, daar moet je uitzend geld over betalen, datzelfde geldt voor een website in ieder geval in Nederland, maar ik geloof niet dat dat anders is in België.

Ea.Z
%Europe/Berlin %019 %2005, 00:28
voor wat ik weet: je mag geen mp3 op je site zetten waarvoor je geen geldige auteursrechten betaald hebt, of een schriftelijk bewijs kan voorleggen van de auteur dat je dit wel mag. (jaja, kmoet mijn site updaten... blah!)
maar ook... vind ik muziek wat overbodig op zo'n site(ook overbodig op mijn site, stop met die kritiek :p) want de meeste mensen zoeken eerder naar de stop/mute button dan naar de titel van het liedje... khoop dat je verstaat waar ik op uit ben.. en verder is het allemaal al gezegd he.
knopfunctie direct zichtbaar maken ipv onRollOver, meer kleur, meer vorm, meer layout.. kortom MEER FLASH! ;)

Lexime
%Europe/Berlin %054 %2005, 01:18
Ik ben blij dat iedereen eerlijk is
Lees wel de text
Lexime programming
version 0.5 BETA :d
Daarom dak eerst de meningen vraag he ;)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %399 %2005, 09:35
Het is feedback Lexime ;)
Kortom gewoon lekker doorgaan en verder op zoek naar je eigen stijl en neem onze tips mee (of niet). Wat ik wel goed vond trouwens is dat de muziek niet automatisch afspeelde, dat hoort ook zo, als je er dan toch muziek op zet laat het dan standaard uit staan. (nadeel is alleen wel dat sommige mensen het dan sowieso niet zullen gebruiken). Veel succes!

Ea.Z
%Europe/Berlin %423 %2005, 10:09
(nadeel is alleen wel dat sommige mensen het dan sowieso niet zullen gebruiken).
voordeel is wel, ingeval dat het wel direct zou afspelen, en mensen dan het knopje niet vindn, direct weg gaan... dus liever 'waarom geen muziek, mja, jammer' dan 'waar is die knop??? ahh! :( *Sluit venster*' ;)

verder is het experimenteren: dus hoe langer je ermee bezig bent, hoe meer vrijheid je op het flash platform zal ontwikkelen. Veel succes verder :)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %484 %2005, 11:37
voordeel is wel, ingeval dat het wel direct zou afspelen, en mensen dan het knopje niet vindn, direct weg gaan... dus liever 'waarom geen muziek, mja, jammer' dan 'waar is die knop??? ahh! :( *Sluit venster*' ;)Heheh yup dat klopt helemaal :)