PDA

Volledige versie bekijken : flash menu in dreamweaver

disasp
%Europe/Berlin %957 %2005, 22:59
hallo liefe flashers :P

kep groot probleem ik heb een flash menu gemaakt met knoppen enzo wel zonder links aan de knoppen want dat is een van mij problems.

ik wil dus een FLASH menu in een html pagina die ik op dreamweaver wil maken hoe doe ik dat ik heb bijna geen verstand van dreamweaver

HELUPPPPP ;)

eagle
%Europe/Berlin %643 %2005, 15:27
Maak de knoppen in flash met de verwijzingen naar je pagina op volgende manier:

on(release){
getUrl("eenofanderepagine.htm");
}

En in dreamweaver voeg je je flash bestand in met insert->media->flash

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %657 %2005, 15:46
Ik wilde nog even toevoegen dat dit bericht hier niet thuis hoort, maar eerder in Flash Actionscript of HTML/JavaScript (waarschijnlijk het beste in de eerste). En kijk naar de post hierboven dan moet je er wel uit komen, succes!

disasp
%Europe/Berlin %969 %2005, 23:15
ja maar kijk ik wil die pagina wanaar ik link dus in een ander frame tonen please help ff jah sorry dat ik het hier post zoals http://www.jetix.nl

netwel
%Europe/Berlin %044 %2005, 01:04
Nee dit hoort hier zeker niet, nou ja...dat.
Je maakt er dit van:
on(release){
getUrl("eenofanderepagine.htm", "naamvanjeframe");
}

disasp
%Europe/Berlin %654 %2005, 15:42
dankje wel man you're my hero (ja niet zo overdreveh disasp :P:P) ;) tnx

disasp
%Europe/Berlin %890 %2005, 21:22
maarnu heb ik dus alles geupload van de flash en de html van dreamweaver enzo0w en nu staat er als ik rechter muisknop druk :movie not loaded :(:( ik snap der niks meer van hellup :(ps op me comp doet alles het wel huhuhuh ?

XemonerdX
%Europe/Berlin %615 %2005, 14:46
Kijk wat er in je EMBED & OBJECT tags staat in de HTML-source en zorg ervoor dat de desbetreffende SWF ook op diezelfde plaats staat op je server.