Volledige versie bekijken : Een MC.onRelease onder een andere MC
barn
%Europe/Berlin %711 %2005, 17:04
Hoi,
Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een MC met een onRelease functie.
Gedeeltelijk eroverheen ligt een andere MC, zonder onRelease functie.
De onRelease van de MC eronder is door de bovenste MC heen actief.
Kan ik dit uitzetten op de een of andere manier?
alvast bedankt
Roenes
%Europe/Berlin %712 %2005, 17:06
mc.enabled = false;Op deze manier kun je de acties van een mc uitschakelen. Dit geldt voor alle functies (rollOver, rollOut, onPress en onRelease en dergelijke). Wil je 1 van de betreffende dingen verwijderen, dan gebruik je:
mc.onRelease = null;
barn
%Europe/Berlin %421 %2005, 10:07
mc.enabled = false;Op deze manier kun je de acties van een mc uitschakelen. Dit geldt voor alle functies (rollOver, rollOut, onPress en onRelease en dergelijke). Wil je 1 van de betreffende dingen verwijderen, dan gebruik je:
mc.onRelease = null;
Beide leveren niet het gewenste resultaat op.
mc.enabled=false... verandert niks aan de zaak
mc.onRelease = null... laat altijd op de hele bovenliggende mc het link-handje zien. dan niet met de actie van de mc eronder, maar toch.
Ik wil dus dat het handje helemaal verdwijnt op de bovenliggende mc... dit moet toch te doen zijn?
behived
%Europe/Berlin %434 %2005, 10:25
mc.useHandCursor=false;
had alleen je laatste post gelezen...
dit zorgt ervoor dat de pijl niet verandert in een handje, maar de button blijft wel werken
barn
%Europe/Berlin %460 %2005, 11:03
mc.useHandCursor=false;
had alleen je laatste post gelezen...
dit zorgt ervoor dat de pijl niet verandert in een handje, maar de button blijft wel werken
dank :)
Roenes
%Europe/Berlin %776 %2005, 18:37
Tjah, het is een oplossing die hand cursor uitschakelen, maar ik vind het geen nette oplossing. Het is nu dus helemaal niet duidelijk welke mc klikbaar is :p
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.