PDA

Volledige versie bekijken : [ LISTED ] Mijn flashfocus

Roenes
%Europe/Berlin %040 %2005, 01:58
Even een vraagje: komt er ook weer (of is er al) een sectie waar je precies kan zien wat je hebt toegevoegd waar op de site? Dus de mijnflashfocus sectie was dat geloof ik.

Vond ik altijd erg handig maar ik weet niet of dit makkelijk in te bouwen is. Hier keek ik ook altijd ff of er nieuwe items geplaatst waren door anderen :)

UItjuh
%Europe/Berlin %365 %2005, 09:46
nog niet bekend maar ik zal het plaatsen in het suggestie topic

Roenes
%Europe/Berlin %527 %2005, 13:39
dank je :)

UItjuh
%Europe/Berlin %566 %2005, 14:35
np :)...............

Ea.Z
%Europe/Berlin %744 %2006, 18:52
*bump*
Naar aanleiding van het Deviant-Art topic in de KL vroeg ik me af of er geen soort 'gallery' was voor de leden?
Dus dat ze een eigen pagina hebben met hun werkjes erop (als ze dit wensen).
Ik was net 2 maand actief op de oude FF toen we overgingn op het ander systeem. Dus ik weet niet of dit de 'mijn FlashFocus' afdeling was... Maar ik wou dit even in het midden smijten om te zien of dit geen idee is om erbij te steken in de nieuwe FF3.6.:)

Tha Narie
%Europe/Berlin %746 %2006, 18:55
In 'Mijn FF' stonden alleen contributies van de secties, verder geen eigen werk.
Maar het is een leuk idee om meer met het profiel te gaan doen, zoals ook een Portfolio :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %763 %2006, 19:19
zou er dan ook een mogelijkheid zoals de mijnNaam.flashFocus.nl te gaan toepassen denk je? ik smijt maar wat ideeen enzo... weet ik veel wat moglijk is, en wat ooit later mogelijk wordt ;)

hier moeten we maar eens over gaan praten als jij het eens niet druk hebt ;)

Tha Narie
%Europe/Berlin %767 %2006, 19:25
Als het mogelijk zou zijn, dan zouden mensen met spaties of andere gekke tekens in hun naam al uitgesloten zijn.

Maar http://www.flashfocus.nl/username zou misschien wel mogelijk zijn :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %777 %2006, 19:39
ff.nl/mijn naam ? :p
wordt dat dan standaard niet
ff.nl/mijn%20naam ? :p

idd.. tzou ofwel een beperking voor
-namen worden + dat die gekke namen er al zijn
-rare tekens
maar de ff.nl/eazy lijkt me wel fijn :D :p

...edit:
hoewel ff.nl/flor!s kan toch ook niet? zal heel moeilijk worden lijkt me... Een eigen naam laten instellen op de GebruikersCP?
en mss werken met een mijn.flashfocus.nl/eazisback ? (told you: throwing ideas ;))

Pimm
%Europe/Berlin %777 %2006, 19:40
Ik vind het een prima idee, maar ik zou die pagina's op aanvraag aangemaakt laten worden.
Daarmee bedoel ik niet niet automatisch, daarmee bedoel ik dat die pagina alleen aangemaakt wordt als je daar om vraagt, en niet als je je registreert.
Nogmaals, gaaf idee.

Ea.Z
%Europe/Berlin %783 %2006, 19:48
Ik vind het een prima idee, maar ik zou die pagina's op aanvraag aangemaakt laten worden.
Daarmee bedoel ik niet niet automatisch, daarmee bedoel ik dat die pagina alleen aangemaakt wordt als je daar om vraagt, en niet als je je registreert.
Nogmaals, gaaf idee.
dat zowiezo:
er moet een 'aanvraag' georganiseerd worden.. of iets in de aard.
Of een aantal voorwaarden waaraan voldaan moet zijn voordat ze een eigen portfolio page kunnen krijgen. Dus niet dat er accounts hier op FF aangemaakt worden om een portfolio te kunne zetten maar dat de mensen effectief actieve FF members worden en er dan als surplus een Page voor krijgen waar ze hun werkjes mooi bijeen kunnen tentoon stellen

mogelijke voorwaarden bv: 10 ++, en 5 objecten in de testcase die testcase/showcase waardig zijn...

ohja.. dat kan nog lang duren :p

Tha Narie
%Europe/Berlin %786 %2006, 19:52
Hoeft wat mij betreft beide niet.
Meer bezoekers is altijd goed :)

En die pagina wordt sowieso niet 'aangemaakt', die is er altijd al. Maar wordt gewoon ook beschikbaar onder een makkelijkere URL.

Ea.Z
%Europe/Berlin %787 %2006, 19:54
meer bezoekers ok, maar ik mikte meer op 'geen misbruik'... je weet vast wel wat ik bedoel :) maar ik zou er toch maar even bij blijven dat dit...
1. veel werk is
2. pas na de 3.6 launch van toepassing is :D

Dauntless
%Europe/Berlin %804 %2006, 20:18
en 5 objecten in de testcase die testcase/showcase waardig zijn...

Dan krijg ik geen pagina :( :p

Flashgirl
%Europe/Berlin %814 %2006, 20:33
Allemaal leuk en aardig, maar wie gaat het maken :D ? Jullie zelf neem ik aan :D ? Ik wil geen spelbreker zijn in jullie enthousiasme, maar er wachten nog een aantal dingen...

Overigens wel een _echt_ gaaf idee :) . Maar er liggen nog heel veel dingen te wachten :P .

FantasTies
%Europe/Berlin %958 %2006, 00:00
Wel super gave ideen :D dat idee van ff.nl/username lijkt me zowiezo wel handig :D soms ik wil mensen zijn profiel bekijken maar dan moet ik heelemaal gaan zoeken terwijl ik de username weet.
Op mijn eigen forum had ik dat destijds ook, dat was gedaan met .htacces, werkte goed e volgens mij ook netjes met spaties en gekke tekens :)
Ik heb die file nog wel :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %513 %2006, 13:19
gaan we wel nog eens naar zien..
Momenteel zijn er idd (zoals FG al zei) heel wat andere dingen op de wachtlijst die er eerst weer van moeten... Dus eerst hard werken :)
dan speelgoed maken :D

Tha Narie
%Europe/Berlin %529 %2006, 13:42
Allemaal leuk en aardig, maar wie gaat het maken :D ? Jullie zelf neem ik aan :D ? Ik wil geen spelbreker zijn in jullie enthousiasme, maar er wachten nog een aantal dingen...
Dat weten we zelf allemaal ook wel...
En elke keer dat we over nieuwe ideeën brainstormen komt iemand wel met z'n opmerking...
Lijkt alsof we niets mogen bedenken voordat het oude af is...

Je snapt wel wat ik bedoel :)

Flashgirl
%Europe/Berlin %556 %2006, 14:22
Ik snap wat je bedoelt :D en nieuwe ideeën moeten blijven komen :D ... Maar het moet niet altijd bij dromen blijven :D ... Dan zou het zinloos worden om vette ideeën te bedenken. Handjes uit de mouwen en proggen dus jullie :D (members mogen ook helpen trouwens, want Narie heeft een fulltime baan én ook nog freelance werk, en Eazy studeert... Dus als er mensen zijn met vrije uurtjes en zin om mee te helpen met proggen, zijn die altijd welkom!).

Ea.Z
%Europe/Berlin %761 %2006, 19:15
Zouden we hier niet eens werk van moeten maken?
Narie had een strak plan met Usergroups... Moeten we daar niet eens op in gaan? of kan dit nog niet?

Trouwens wil ik ook eindelijk aan de slag... :) Naast het studeren is er altijd wel tijd voor FF :D

josko
%Europe/Berlin %768 %2006, 19:26
Ik snap wat je bedoelt :D en nieuwe ideeën moeten blijven komen :D ... Maar het moet niet altijd bij dromen blijven :D ... Dan zou het zinloos worden om vette ideeën te bedenken. Handjes uit de mouwen en proggen dus jullie :D (members mogen ook helpen trouwens, want Narie heeft een fulltime baan én ook nog freelance werk, en Eazy studeert... Dus als er mensen zijn met vrije uurtjes en zin om mee te helpen met proggen, zijn die altijd welkom!).
hehe. als het bij ZcHosting rustiger is en school beetje rustig is, misschien ;)