PDA

Volledige versie bekijken : Maak je snowglobe

PsK
%Europe/Berlin %394 %2010, 09:27
Afgelopen woensdag is onze kerst website van 2010 online gegaan. Je kan je eigen snowglobe maken en in de collectie zetten. Als je gemaakte snowglobe de meeste stemmen krijgt kan je een reischeque winnen. En als je een goed doel hebt ingevuld kan je voor hun nog een geldprijs winnen.

Het geheel is in Flash gemaakt met als cms Powerweb3. De communicatie tussen Flash & Powerweb gebeurt mbv json files.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

Maak je snowglobe (http://www.maakjesnowglobe.nl/) http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=10067&stc=1&d=1293179162

nancy_kelpie
%Europe/Berlin %523 %2010, 12:33
Ik vind het altijd jammer als er maar 1 prijs is (nu 2, maar je moet kiezen tussen die 2 geloof ik van te voren? Dus dan is het eigenlijk 2 x 1), dan heb ik altijd zoiets van "laat maar, win toch niet". Terwijl als er bijv. 20 prijzen staan ik wel mee wil doen.

Maar je wilt vast wat over de site horen... HEEL ERG MOOI !!!
Alles werkt ook super en gebruiksvriendelijk :)

mknol
%Europe/Berlin %991 %2010, 23:47
Wow ziet er heel mooi uit en werkt ook supergoed. Leuk project! :D
Ben benieuwd wat er precies met het CMS gedaan wordt, zoveel content is er niet toch?

Hoe lang ben je in totaal met het geheel bezig geweest?

Leuk detail vind ik het twitter en facebook logo als kerstbal :)

WernerL
%Europe/Berlin %508 %2010, 12:12
Dit ziet er uit als een erg leuk project. :D
Ik vind hem erg cool ! Netjes gedaan.

Bartjezzz
%Europe/Berlin %547 %2010, 13:08
Wow ziet er heel mooi uit en werkt ook supergoed. Leuk project! :D
Ben benieuwd wat er precies met het CMS gedaan wordt, zoveel content is er niet toch?

Hoe lang ben je in totaal met het geheel bezig geweest?

Leuk detail vind ik het twitter en facebook logo als kerstbal :)

De snowglobes zelf worden opgeslagen in het CMS. Verder zit er veel tijd in het uitwerken van het framework. Doe eens een wilde gok? ;)

PsK
%Europe/Berlin %626 %2010, 15:02
Thanks. :) Het was ook een erg leuk project. :D
We hebben met 2 man 3weken ontwikkeld. Dit was ons eerste project waar we met 2 man tegelijk aan het ontwikkelen waren in Flash dus was veel af tasten en efficiëntie was daarom dus niet erg hoog.
Geen idee hoelang men heeft gedesigned. ;) Ik geloof dat dit concept in 1 of 2 weken is uitgewerkt.
CMS word zoals Bart zegt voor het beheer van de globes gebruikt. Daarnaast worden de profielen van de gebruikers opgeslagen die een nieuwsbrief willen ontvangen.

Betreft de prijzen kan je 2 cheques winnen. 1 voor het goede doel en de reischeque. En wie niet waagt wie niet wint.;)

Jan
%Europe/Berlin %573 %2011, 13:45
Buitengewoon mooi en alles werkt ook erg vlot. Nice!

Jan