PDA

Volledige versie bekijken : flash forum (aangepast)

yrm
%Europe/Berlin %578 %2005, 13:53
Goede middag,

ik heb het zelf nog nooit gezien dus vroeg me eigenlijk af het mogelijk is een Flash forum dus volledig met inlog systeem en makkelijk topics te moderaten.

en als het mogelijk is zou iemand dan een richtprijs kunnen geven van hoeveel zoiets gaat kosten?

(het gaat om een project dat opkorte termijn af moet zijn)

mvg,
yoram

ok een aanpassing stel het is niet mogelijk of zo ingewikkeld dat het toch erg lastig word,
op http://www.love2party.nl dan rechts boven op interactief en dan naar onder scrollen naarde brabbelbox. wie kan zoiets maken in flash?

Ea.Z
%Europe/Berlin %702 %2005, 16:52
ik denk dat nytrax daar kan helpen...;) hij heeft een flashforum als ik het goed voorheb... (weet wel niet of het volledig van hem is... maar het lijkt me wel dik in orde..) kijkje gaan nemen op www.nytrax.nl:)

//edit: zo'n brabbel box kan ik namaken.. vraag is wel wat de beloning is, en of ik zelf de taal mag kiezen... of zijn er voorkeuren.. graag wat meer info...:)

yrm
%Europe/Berlin %780 %2005, 18:44
ja de klant is al van het idee van een echt forum af gestapt en wil nu dus zo'n babbelbox.. maar het moet niet een gewoon een guestbook zijn want zoals je kan zien in het voorbeeld dat ik gaf is er een verschil tussen normale posts en reageren opeen post als je dat kan maken in flash.. maakt mij niet uit hoe als het maar werkt dan worden we het over de vergoeding ook wel eens mail me anders met een voorstel

yrm[at]imagenazn.com

Ea.Z
%Europe/Berlin %823 %2005, 19:45
ok, ik kan dat zeker maken in flash.
ik werk in coldfusion met MSSQL databases.
ik wil dit werkje wel op mijn rekening nemen...
dus je ziet: CFML & MSSQL
als je geen host vind, kun je ook hiervoor bij mij terecht.
Als dit je goed lijkt kunnen we van start gaan. ik wacht op je antwoord...
me-at-2eezee.com