Volledige versie bekijken : probleem bij flash balkje
sanderman
%Europe/Berlin %029 %2005, 00:42
Ik heb een site van iemand gekregen,die ben ik nu voor mij en vrienden aan het maken.Hij heeft alleen een flash balkje,maar dat is 1 geheel.dus dat kan ik niet veranderen.Zelf kan ik het totaal niet,dus als iemand me zou willen helpen met er eentje te maken bijvoorbeeld zou ik dat op prijs stellen. Voor vragen of de link naar de site laat effe berichtje achter of voeg me toe op msn
sandervm@hotmail.com
behived
%Europe/Berlin %346 %2005, 08:18
flash balkje?
iemand iets voor jou maken?
Een duidelijkere post doet wonderen + probeer het zelf te maken en als je vastloopt kan je hier om concrete uitleg vragen...
sanderman
%Europe/Berlin %540 %2005, 12:58
jah maar als ik er geen verstand van heb hoopte ik dat 1 van jullie kon hhelpen,maar blijkbaar is dat al teveel gevraagd hier..
Stuf
%Europe/Berlin %550 %2005, 13:13
Je moet je vraag wat duidelijker omschrijven. Ik denk niet dat veel mensen gelijk weten wat je bedoeld met een flashbalkje.
De bedoeling van dit forum is dat we je kunnen helpen wanneer je vastloopt met je flash project.
Dus omschrijf je vraag nog eens beter, met evt. een voorbeeld van wat je momenteel hebt. En dan kunnen wij misschien zeggen hoe je het kunt oplossen.
behived
%Europe/Berlin %552 %2005, 13:15
regel 9. van het forum:
# Het vragen om kant-en-klare scripts, of volledige tutorials ("hoe is dit gemaakt?") is niet toegestaan - FlashFocus is er om je te helpen bij specifieke problemen, maar niet voor complete scripts, uitleg of requests.
je vraag over een balkje is ook niet echt duidelijk...
Ik veronderstel dat je een preloader bedoeld...
als je op zoeken klikt en je vult preloader in zal er waarschijnlijk wel iets interessant verschijnen!
Als je zelf ook wat inspanningen wil doen om tot een resultaat te komen is hier niets te veel gevraagd, maar als je denkt dat iemand anders het werk voor jou gaat doen ben je op de verkeerde site terechtgekomen...
sanderman
%Europe/Berlin %704 %2005, 16:54
Owkeejz ik zal de website geven en daar kan je dan kijken voor wat ik bedoel. De site is
www.breda-flavour.tk
Het plaatje helemaal aan de top klopt nie,dus dat moet nog veranderd worden.Daaronder zie je een balk met daarin 11 knoppen die blauw gekleurd zijn.Als je met je muis op zo'n knop komt dan word ie lichter blauw.De eerste knop is home, daarna roster. die balk bedoel ik .Maar die balk die diegene gemaakt heeft, is 1 geheel dus dat kan ik niet veranderen. Ik wil die balk aanpassen.Links van de site zie je alle menu's.die wil ik ook daar bovenin de balk hebben,maar ik kan dat niet maken,dus als iemand mij kan helpen bijvoorbeeld?
Desnoods kan ik het plaatje naar je sturen.
sanderman
%Europe/Berlin %977 %2005, 23:27
iemand?
Laiverd
%Europe/Berlin %371 %2005, 08:55
Als je niet de originele fla hebt, dan zit er niks anders op dan de boel from scratch opnieuw te bouwen. Wat je dan precies van ons wilt, is een beetje onduidelijk; ik krijg de indruk dat je een instant kant en klare oplossing wilt. Als dat zo is, gaat dat niet werken denk ik. Heb ook de indruk dat je wellicht nog weinig weet van Flash, en daarom is het misschien een idee om gewoon eens te beginnen met de tutorials die bij het programma zitten en daarna eens te kijken hoever je komt. Met concrete vragen kun je hier dan altijd terecht.
John
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.