PDA

Volledige versie bekijken : template

residentstriker
%Europe/Berlin %012 %2005, 00:17
Hallo iedereen. Ikzelf ben sinds korte tijd eigenaar van macromedia 8. Ik heb nog nooit webdesign of zoiets gedaan behalve dan met frontpage, maar dat is niet bepaald moeilijk.

Maar ik heb reeds een domeinnaam gekocht en ik wil nu beginnen met een eigen site te bouwen. Maar aangezien het toch een klein beetje professioneel moet zijn, zit ik nu dus muurvast. Ik heb toen op het internet gezocht naar templates, maar niet echt mijn ding gevonden. Dus nu was mijn vraag als iemand hier een template voor mij zou willen maken? Het moet maar een vrij basic ding zijn. k heb zelf al een flash en een header, maar de template lukt me maar niet.

Dus als iemand mij uit de nood wilt helpen hiermee zou ik zeer geweldig vinden.
Hetgeen ik graag had gewild is iets in het genre van deze: link (http://www.templatesbox.com/templates/055.htm)

Ik heb al een flash logo voor linksboven en een header voor centraal boven. Maar ik had dan graag mijn menu aan die linkerkant gehad en dan gewoon een tekstvenster in het midden. Hoofdkleur moet blauw zijn en de letters wit.
En liefst dan een ietwat nette overgang.
Buttons en die nest creer ik zelf wel enzo. Ik wil dus enkel een template dat als soort van start kan dienen, want daar heb ik grote moeite mee.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Alvast bedankt

Laiverd
%Europe/Berlin %357 %2005, 08:34
Dit is echt niet de bedoeling hier. Als je een klus hebt zet je 'm in 'Werk aanbieden' en bied je een redelijke vergoeding (lees ook de regels aldaar); als je een concrete vraag hebt over iets waar je niet uitkomt, stel 'm hier.

John

residentstriker
%Europe/Berlin %474 %2005, 11:23
Dat begrijp ik wel. Maar ik ben student en heb het kapitaal er niet voor om daarvoor te betalen.
Ik heb enkel gevraagd als iemand dat zou willen doen. Als niemand dat wilt doen dan is het zo en moet ik mijn plan trekken.
Dus een vraag waarop je ja of nee kan antwoorden. Is er niemand die het wilt doen dan is het zo. No hard feelings.
Is er wel iemand dat zou ik fijn vinden.

Dopefish
%Europe/Berlin %693 %2005, 16:39
het is niet zo heel moeilijk, het moet dus compleet HMTL zijn??

ik wil best wel wat maken hoor, zoals het daar staat is niet ontzettend moeilijk, beetje werken met tabellen werkt prima,.

pm me maar

theFlashWizard
%Europe/Berlin %695 %2005, 16:42
no offence maar:
http://www.stylesheets.nl/everything.html

Dopefish
%Europe/Berlin %726 %2005, 17:26
Hierdoor wordt de bestandsomvang van de pagina's onnodig groot, omdat de bezoekers de gegevens over hoe de informatie getoond moet worden, telkens weer moeten downloaden, pagina na pagina.
Bandbreedte is niet gratis.
Hierdoor wordt het herontwerpen van bestaande websites erg arbeidsintensief (en duur).
Pagina's gebaseerd op tabellen zijn tevens veel minder toegankelijk voor gebruikers met een handicap en bezoekers die een GSM of PDA gebruiken.

gaap ADSL
bandbreedte nowadays is wel redelijk gratis

mensen met GSM en PDA moeten dan maar niet kijken, zit ik echt niet mee.

het ontwerpen van een site met tabellen is voor mij heel erg simpel geworden..
maar Flashwizard ik zal ook wel prutsen met CSS, deed ik al wel maar dan puur voor opmaak. maar oke ik zal verder lezen. haha hoeveel websites gebruiken wel niet tables, di eplaatjes BTW zijn geniaal hehe.

Hmm sorry maar dit artikel is niet van mij op toepassing aangezien ik ook al op deze manier tabellen gebruik...

Dopefish
%Europe/Berlin %735 %2005, 17:39
ik gebruikte altijd al CSS, alleen de hoofdstructuur bouw je op met tabellen

maar <br> blijf ik gebruik
<font> en <b> en <i> had ik al overboord gegooid

theFlashWizard
%Europe/Berlin %878 %2005, 21:04
Dopefish, je source wordt ook n stuk overzichtelijker, wat beter is voor zoekmachine indexering en overzichtelijkheid wat het weer makkelijk maakt om het bij te houden.

plaatjes zijn idd erg cool he..:P
maar dit is iets dat je toch moet leren hoor.. dit is de toekomst..
en zelfs br wordt bijna altijd overbodig als je je dingen in paragrafen onderverkeerd <p></p> en hetgeen dat perse onder mekaar moet zet je dan in een lijst.. want dat is dan ook waarscheinlijk een lijst..

Laiverd
%Europe/Berlin %905 %2005, 21:44
[OT] Jongens wat kunnen jullie afdwalen en ouwebeppen zeg ;) Begin de volgende keer je discussie over wel of niet css ergens anders s.v.p. Niet echt netjes om zo een topic te kapen.

John

Dopefish
%Europe/Berlin %410 %2005, 09:50
oke doen we dat!