PDA

Volledige versie bekijken : menu

Stuf
%Europe/Berlin %978 %2005, 00:29
heb me een beetje verdiept in drawing API..
met hulp hier op het actionscript forum..

maar het resultaat vond ik wel grappig... :)

curve menu (http://artificialinsanity.kcproductions.nl/v2/index.html)

Jelle
%Europe/Berlin %121 %2005, 03:55
Leuk resultaat.

Nu nog een site rondbouwen :D

Vinc
%Europe/Berlin %139 %2005, 04:21
Erg cool, dat was zeker van dat topic dat je een lijn naar een MC wou laten lopen? ;)

Maak er een tut van! Dan is het voor sommigen niet zo origineel meer, maar je helpt er velen mee :D

billow99
%Europe/Berlin %357 %2005, 09:35
Erg grappig. Zoals Vinc al zei, maak er maar een tutorial van. Altijd goed, zo'n praktijk voorbeeld. Ben benieuwd naar de site die erbij gaat komen.

Succes
billow99

Brinky
%Europe/Berlin %409 %2005, 10:49
Kewl :D

Maar misschien kun je ervoor zorgen dat de woorden meer met die 'stengels' verbonden worden? Ze hangen er nu zo los boven...
Misschien er een bloem van maken? *denkt ff hardop ;)*

O, en soms dan schieten de woorden buiten je movie, maar dat is maar kleinigheidje.
Ben ook beniewd naar de rest :)

Stuf
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
thx voor de reacties..
ok.. k zal er een tut van maken.. als ik binnenkort tijd heb.
D'r komt iig easing in voor dus die tutorial kan je alvast doornemen.. :)

@brinky: dit is ook meer een test/oefening dan een definitief ontwerp. D'r kan nog veel veranderd worden. bedankt voor het meedenken..

WernerL
%Europe/Berlin %591 %2005, 15:12
Wow dit is idd. vette shit. :D

BDisOKE
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:04
Tof!
Voeg er wat random groeiende bladeren + beweging aan toe.
+ meer gezelligheid...
Ik zie het al voor me! :)
Leuk!

Niek_M
%Europe/Berlin %529 %2005, 13:42
Very, very niceeeeeee!! :)
nu moet je er nog een vette site omheen bouwen en dan is het feest compleet :)

Stuf
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:14
groeiende bladeren is idd een goed idee..al heb ik geen idee hoe ik dat moet maken.. Maar dat is een probleem voor later.. Morgen zit ik op het strand van Cyprus

Mitch
%Europe/Berlin %805 %2005, 20:20
Dan ken je mooi onder een palmboom goed nadenken/dromen wat je er van gaat maken. Tijdens dat soort momenten kom je op de beste ideeën :)

Stuf
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:27
precies.. en dan net zo als op jouw splash page.. zoiets bedoel je .. of niet :D

damarez
%Europe/Berlin %003 %2005, 01:05
ckr leuk
wil het zien als je hem af hebt

BlackAdder
%Europe/Berlin %023 %2005, 01:34
ziet er goed uit! net als je easing tutorial btw >> 5 sterren

Stuf
%Europe/Berlin %078 %2005, 02:53
cool.. dank je..
..als het af is laat ik het zeker zien..

kos010
%Europe/Berlin %652 %2006, 16:39
cool.. dank je..
..als het af is laat ik het zeker zien..

ola stuf,
Zou je misschien stap voor stap kunnen uitleggen hoe je dit hebt gedaan? ik vind dit namelijk de bom, of weet je ergens waar ik hiervoor een tut kan vinden?

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %667 %2006, 17:01
volgens mijn krijgt bij elke klik de stengel een nieuwe positie binnen een bepaald gebied, het geselecteerde ding hoger.. en de anderen lager.. je kunt met drawning API een lijntje trekken tussen die stukken.. en Stuf heeft er ook nog een curve ingemaakt met de drawning API, verder zit er een beweging in + ease..
het komt allemaal op drawning api + beweeg/ease functies (uit Stuf's z'n tutorial (in z'n 'handtekening staat link')). verder beetje prutsen met API, google daar even op ;)

kos010
%Europe/Berlin %652 %2006, 16:40
hehe idd, lekker even prutsen. Ik ben nu zover dat ik kan zeggen, dat ik redelijk ver ben ;) Alleen nu nog de laatste stap: In het voorbeeld van Stuf veranderen de andere menu items van locatie: ik bedoel niet de tween maar het feit dat flas "weet" dat de geselecteerde terug moet naar de begin positie, of juist niet als het item al geselecteerd is. (lastig uitgelegd maar toch) Heeft hij dit met een If Else lus gedaan?

Stuf
%Europe/Berlin %758 %2006, 19:12
hey kos010..

Ik zal wanneer ik thuis ben en er aan denk :P de .fla naar je opsturen.. ok?
..even snel..
ik geef gewoon bij elke mc gewoon een andere positie aan de rest van de mc's .. mwa.. niet echt duidelijk..
ik stuur je de .fla wel..

Ceceke
%Europe/Berlin %796 %2006, 20:06
Mooi gedaan!
Ik kijk al uit naar de tutorial...

kos010
%Europe/Berlin %715 %2006, 18:09
hey kos010..

Ik zal wanneer ik thuis ben en er aan denk :P de .fla naar je opsturen.. ok?
..even snel..
ik geef gewoon bij elke mc gewoon een andere positie aan de rest van de mc's .. mwa.. niet echt duidelijk..
ik stuur je de .fla wel..

Aight! dat vind ik nou lief van je! Ben zelf nu redelijk aan het stunten met Classes en een Api netwerk, maar het is lastig, erg lastig vind ik. Ben ook nie echt een coder =] Maar ik kijk er naar uit!

Stuf
%Europe/Berlin %410 %2006, 10:50
Aight! dat vind ik nou lief van je! Ben zelf nu redelijk aan het stunten met Classes en een Api netwerk, maar het is lastig, erg lastig vind ik. Ben ook nie echt een coder =] Maar ik kijk er naar uit!

Nou?.. is het duidelijk?