PDA

Volledige versie bekijken : simpele 3d animaties

Superjoep
%Europe/Berlin %584 %2005, 14:01
Hallo :)

Ben afgelopen kwartaal een beetje bezig geweest met 3ds Max. Kan er nog steeds niets van maarja ach...ik dacht laat ik eens wat showen.

Eerste animatie: Lego blokje (http://localtoglobal.nl/cmd/3d/lego_01.mov)
Tweede animatie: Accu (http://localtoglobal.nl/cmd/3d/accu01.mov)

Ik weet, de 2de animatie gaat wat snel in het begin :)

Shout

digitalnrg
%Europe/Berlin %687 %2005, 16:29
hey, hoelang ben je er ongeveer mee bezig ? per animatie.
Ik zit ongeveer ook op dit stadium in 3ds Max.
Ziet er leuk uit.

Greets

Superjoep
%Europe/Berlin %838 %2005, 20:08
Met die eerste lego animatie iets van 2 uur: modellen, textures en animeren. Renderen was hier zo gebeurt.
De accu was ik eigenlijk best snel mee klaar. Heb hier wel wat hulp gehad van mede-studenten :) Uurtje denk ik. Renderen duurde daarnaast ook nog 1.30 uur :s

Laat jij eens iets zien dan?
Dit zijn trouwens mijn eerste animaties en zullen voorlopig ook mijn laatste zijn denk ik...

Vinc
%Europe/Berlin %840 %2005, 20:10
Wow, de tweede is best wel netjes... als je 'em op sommige plekken slow-motion laat gaan, kan je er wel een leuke intro of reclame van maken! :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %843 %2005, 20:14
heeee, die zien er goed uit.:) die tweede is idd wat beter.. mooiere texture lijkt me... ook als je langs die rand scheurt, heb je zo dat raar effect omdat al die vlakjes passeren. goede texture op deze. De lego blok is niet zo heel mooi (kwa kleur) maar kvind de animatie erg vloeiend, en soepel lijken... voor een beetje mee bezig te zijn lijkt dit me best wel in orde... Heb je nog andere dingen waarmee je geprobeert hebt?

behived
%Europe/Berlin %358 %2005, 08:36
@superjoep
waarom ook je laatste?

Superjoep
%Europe/Berlin %592 %2005, 14:13
Yo bedankt voor de reacties :)
@superjoep
waarom ook je laatste?
Omdat ik het wel leuk vind maar ik mijn tijd liever in PHP en AS projecten steek. Zie het nut vaak niet zo van een 3d model :)
Sowieso kan ik niet veel tijd vrijmaken om zomaar wat "aan te klooien", dus dan valt 3d snel af he ;)

Trouwens misschien wel interessant hoe jullie hier over denken! Ik bedoel: je leert toch om het uiteindelijk in de praktijk te gebruiken. Of omdat je het gewoon leuk vindt, maar dan zou ik hele dagen in de kroeg zitten.. :D

behived
%Europe/Berlin %611 %2005, 14:40
ik ben begonnen met flash omdat ik het leuk vond, en nu leer ik bij om het dan ook nog effectief te gebruiken...