PDA

Volledige versie bekijken : het dolle doolhof spel

Neuro
%Europe/Berlin %490 %2005, 11:47
hoi iedereen,
ik ben weer eens een nieuw spel aan het maken. Er zijn nog wat hittest problemen, maar wat vinden jullie er al van?

doolhof spel (http://www.neuroproductions.be)

alvast bedankt voor de reacties :)

digitalnrg
%Europe/Berlin %495 %2005, 11:53
hehe rechts en links zitten verkeerd om.. tenminste grafisch ;) bij je control pad onderin.
verder echt leuk !

Dark Angel
%Europe/Berlin %502 %2005, 12:03
leuk, wel makkelijk, of ik ben toevallig metteen goed gelopen :D

behived
%Europe/Berlin %509 %2005, 12:13
cool gedaan!

worldwidewiebe
%Europe/Berlin %515 %2005, 12:22
cool man, alleen jammer dat als je soms langs de kant loopt het mannetje trager gaat lopen, jammer dat je die hond geen trap onder zijn **** kan verkopen of die mannetjes die je tegenkomt, als je vast zit in zo'n doolhof moet je natuurlijk je woede kunnen uiten hehehe

haas
%Europe/Berlin %519 %2005, 12:27
Jah ziet er idd leuk uit. Toch redelijk moeilijk en jammer dat er verder weinig interactie is idd met de andere personages. Zou leuk zijn als je even met ze kan "babbelen" of iets...mss dat ze tips kunnen geven ofzo? En misschien dat een overview makkelijk zij zou zodat je weet waar je heen moet. Niet dat je precies de paden laat zien maar dat je ongeveer weet waar je heen moet, maar dit zou ook leuk zijn als de andere personages dit vertellen.

En verder ik de pixel art wat overdrijven, met name in de "console", nu lijkt het meer of het een slechte resolutie pic is ;)

Maar lachen game!

Terror-web
%Europe/Berlin %530 %2005, 12:44
Super leuk gedaan, had hem zelf ook 1x zo goed als gelopen!! Bij het mannetje "je bent er bijna" zware problemen met lopen, schoot alle kant uit (zelfs door de bosjes).

Ik zat te denken aan een a) b) c) gesprek optie, dat je dus zelf kunt kiezen welk antwoord je geeft. De reactie hier op afstemmen of je een tip krijgt of niet.

na het halen van het doolhof ff er helemaal rondomgelopen, misschien moet je hier wat aan doen ... dan zie je ook zulke dingen: klik (http://www.eetcafezumpke.nl/proj/doolhof.PNG)

Neuro
%Europe/Berlin %537 %2005, 12:54
bedankt voor jullie reacties :)
grafisch is er idd nog wat werk aan en wat meer interactie zou idd wel leuk zijn, je zou er een soort mini adventure game van kunnen maken. Maar men AS kennis is voorloopig iets te beprekt daarvoor. Maar moest er een ASer zich geroepen voelen om het samen met mij wat verder uittewerken, dan mag die altijd iets laten weten :)

Superjoep
%Europe/Berlin %569 %2005, 13:39
Cool hoor! Het begin is er. Zit alleen nog wel vol met bugs maarja :)
Beetje verder uitwerken en dan nog eens showen lijkt me ;)

Dopefish
%Europe/Berlin %611 %2005, 14:41
super leuk die pixelart achtige iets. Maar is het een standaard map, of random?
en net als wiebe als je langs de kant loopt ga je trager, dan reageret je hittest dus wel, maar niet goed

Neuro
%Europe/Berlin %620 %2005, 14:52
Maar is het een standaard map, of random?

de map is een gif, en door ze uit te vergroten in flash blijft het een relatief klein bestand + zo krijg je een duidelijk pixeleffect, wat de bedoeling was.

en al men bugs zijn toe te schrijven aan men crappy hittest systeem. ik weet wel waarom hij soms vreemd reageerd, maar heb er voorlopig geen oplosing voor. ik moet het nog eens goed bekijken

FantasTies
%Europe/Berlin %662 %2005, 15:53
Ik vind hem super leuk, maar er is een maar :P ik vind het schermpje te klein ik irriteer me daar echt aan.

Mitch
%Europe/Berlin %758 %2005, 18:11
Ook al lekker aan het pixelen Neuro :D

Ziet er grappig uit nu nog een beetje aankleden, ga je er nog wat aan veranderen? Grafisch dan?

Fatty Owl
%Europe/Berlin %760 %2005, 18:15
wel vriendelijk dat ik kan zwemmen in het water aan het einde van het doolhof :)

Neuro
%Europe/Berlin %771 %2005, 18:31
Ook al lekker aan het pixelen Neuro :D

Ziet er grappig uit nu nog een beetje aankleden, ga je er nog wat aan veranderen? Grafisch dan?
idd :D

de console moet ik nog uitwerken en in het doolhof moet ik nog wat meer variatie brengen. maar het blijft de bedoeling dat het primitief pixel effect behouden blijf. het mag niet te clean worden :)

@ Fatty Owl: dat gaatje was ik idd vergeten toe te doen :)

c-stylings
%Europe/Berlin %830 %2007, 20:55
leuk man!!!:D vooral de muziek is stoer XD

vector monkey
%Europe/Berlin %867 %2007, 21:49
hoi c-stylings,
het is niet echt de bedoeling dat je op topics van bijna 2 jaar oud gaat reageren.
kan iemand hier ook een slotje op knallen?

Koen!
%Europe/Berlin %885 %2007, 22:15
hoi c-stylings,
het is niet echt de bedoeling dat je op topics van bijna 2 jaar oud gaat reageren.
kan iemand hier ook een slotje op knallen?
Mjah, eigenlijk geef ik je helemaal gelijk, maar ik heb ooit een moderator horen zeggen dat het in de Showcase niks uitmaakt.

EDIT: ik zie nu pas dat dit de Showcase niet is. P) Slotje dus ja.