PDA

Volledige versie bekijken : 3D abstrace wallpapers

pimpim
%Europe/Berlin %956 %2005, 22:56
wat vinde jullie ervan?
eerste keer met cinema4d :P

http://www.mensus.nl/pim/balll%20copy.jpg

Roenes
%Europe/Berlin %959 %2005, 23:01
Dit lijkt me meer iets voor de testcase :)

vincoid
%Europe/Berlin %638 %2005, 15:19
ziet er goed, mooi gedaan

(en Roenes, je kan ook gewoon zeggen wat je er van vindt :), daarom post ie het. Oh, en jij bedoelt showcase en niet testcase)

pimpim
%Europe/Berlin %797 %2005, 19:07
oke zal het volgende keer doen

marcvz
%Europe/Berlin %822 %2005, 19:44
Vind het photoshop gedeelte beter als wat je in cinema hebt gedaan. Simpele matrix extrude met een textuurtje erop. Wel grappig resultaat hoor, maar niet meer als 2 minuten werk (cinema gedeelte).

Ea.Z
%Europe/Berlin %838 %2005, 20:06
Vind het photoshop gedeelte beter als wat je in cinema hebt gedaan. Simpele matrix extrude met een textuurtje erop. Wel grappig resultaat hoor, maar niet meer als 2 minuten werk (cinema gedeelte).
mja zo of zo... ik kan iets maken nu direct dat jij in geen week maakt.. en daar doe ik 15 minuten over.. Wat mijn punt is dat hij niet vraagt hoe het gedaan is ,en of het veel werk was, dat weet hij zelf goed genoeg. Hij wil weten wat wij ervan vinden, wat beter zou kunnen, wat we leuk vinden enzo...

en nu terug ontopic:)
ik vind em cool:D vooral de achtergrond vind ik leuK... alleen zou je het licht effect wat breder moeten proberen te maken (vraag me niet hoe).. een soort spectrum over je afbeelding smijten (je weet wel als je schuin in de zon kijkt, en je ziet zo'n aantal paarse, en blauwe cirkels) om het licht effect wat echter te maken... anders is hij leuk:)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %853 %2005, 20:29
hij is mooi

marcvz
%Europe/Berlin %859 %2005, 20:37
mja zo of zo... ik kan iets maken nu direct dat jij in geen week maakt.. en daar doe ik 15 minuten over.. Wat mijn punt is dat hij niet vraagt hoe het gedaan is ,en of het veel werk was, dat weet hij zelf goed genoeg. Hij wil weten wat wij ervan vinden, wat beter zou kunnen, wat we leuk vinden enzo...

en nu terug ontopic:)
ik vind em cool:D vooral de achtergrond vind ik leuK... alleen zou je het licht effect wat breder moeten proberen te maken (vraag me niet hoe).. een soort spectrum over je afbeelding smijten (je weet wel als je schuin in de zon kijkt, en je ziet zo'n aantal paarse, en blauwe cirkels) om het licht effect wat echter te maken... anders is hij leuk:)

Wat betreft flash, heb je gelijk, ben jij beter in, photoshop ook, maar ik sprak over het cinema gedeelte.
Ok, ik kan je alleen beoordelen op het werk dat ik van je kan zien, op je website, en dat zijn abstracts, totaal niet mijn tak van sport, maar kommop, 3d hoogstandje is anders hoor.

En inderdaad, hij vraagt wat wij er van vinden, ben ik toch eerlijk in. Ziet er leuk uit, maar had had er beter niet 'mijn eerste cinema4d' bij kunnen zetten, want daar is het 3d gedeelte gewoon te basic voor.

Ea.Z
%Europe/Berlin %869 %2005, 20:51
maar had had er beter niet 'mijn eerste cinema4d' bij kunnen zetten, want daar is het 3d gedeelte gewoon te basic voor.
laatste keer dat ik hierop inga (dit is tenslotte niet ons topic:p)
eerste keer cinema4d: zou ik juist de reden vindn om er even meer tijd voor te maken, en hem zeggen welke mogelijkheden hij beter zou proberen te benutten om er meer uit te halen. Je geeft blijk van kennis. Velen van ons zouden het fijn vinden als je wat tips kan geven, waardoor hij later nog iets kan posten, en dan zal hij jouw ervoor danken voor de tips... Dat is wat ik bedoel... Hijzelf zal wel blij zijn met het resultaat, maar hij weet ook dat 'het altijd beter kan', en daarom posten mensen hun werk hier: Omdat ze er fier op zijn, en de puntjes op de '!' willen zetten.. Khoop dat je verstaat wat ik bedoel... bon... (sry voor de lange post, maar mijn comments staan er al he;))
Nu back ontopic plz

marcvz
%Europe/Berlin %871 %2005, 20:54
ok, heb jij weer gelijk in. Ik pakte het denk beetje verkeerd op allemaal. Maar goed, back on topic inderdaad.

Knoffer
%Europe/Berlin %408 %2005, 09:48
Bovendien kan iets heel moois in 1 sec. gemaakt zijn (mss alleen heel lang over nagedacht)
Anyway :p
Ik vind 'm leuk, vooral de achtergrond idd. Om nog even te mierenneuken, ik vind © linksonder beetje jammer.