PDA

Volledige versie bekijken : Flash .exe & app encryptie

Nilo
%Europe/Berlin %377 %2010, 10:03
Beste mensen,

De situatie:
Ik heb met veel noeste arbeid een flash applicatie bedacht, geschreven en opgemaakt. Aangezien het nogal een tijdrovend karwei is geweest en ik erg gelet heb op de herbruikbaarheid, zou ik het zonde vinden als de klant zomaar met de actionscript kan gaan wandelen. Zeker omdat het de bedoeling is dat de applicatie meerdere malen verkocht gaat worden aan dezelfde klant.

Een "goede" swf encryptie heb ik reeds gekocht en deze werk zoals verwacht.
Maar vandaag op de opleverdatum bedenk ik me dat het om een cd applicatie gaat, en er dus een .exe en een mac app op komen. De swf software die ik gekocht heb, die kan alleen swf encrypten en geen .exe of app.

Uiteraard ben ik gaan zoeken naar een .exe & app encryptie. Nu heb ik er enkele gevonden voor exe files maar deze voldoen niet voor dit project. Het extern inladen van de xml files werkt niet meer nadat de encryptie is gedaan.

Mijn vragen aan jullie:

Is er iemand die me op het juiste spoor kan zetten voor de .exe en / of app encryptie?
Is er dan een applicatie / mogelijkheid om alle actionscript in een lange string achter elkaar te krijgen als noodmaatregel?

Alvast hartelijk bedankt,

Nilo

eriknoorland
%Europe/Berlin %391 %2010, 10:23
Zou je niet een .exe / .app kunnen maken die dan een ge-encrypte swf inlaad. Dan ben je van je probleem af, dan heeft de .exe / .app beperkte intelligentie waar toch niemand iets aan heeft.

Nilo
%Europe/Berlin %418 %2010, 11:02
Je hebt helemaal gelijk en het werk super! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Maandagochtend dipje denk ik. Nogmaals Hartelijk bedankt voor de oplossing.