PDA

Volledige versie bekijken : Zebra website

Niek_M
%Europe/Berlin %718 %2005, 17:14
Hallo mensen,

Ik heb gister avond de site voor ons schoolproject afgerond.
En ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

LINK (http://straightmedia.nl/zebra/)

Enigste wat nog gedaan moet worden is de achtergrond aanpassen
en het portfolio nog een beetje vullen met werk.

Opmerking, aanmerkingen allemaal van harte welkom :)

Shout it out!

Flashingback
%Europe/Berlin %725 %2005, 17:24
ziet er heel leuk en origineel uit. kvind alleen dat het menu net ietsje speciaaler zou mogen ietjes meer in de stijl van de rest(maar dit is mss een beetje miereneuken/muggenziften)

Dopefish
%Europe/Berlin %732 %2005, 17:35
en er is alleen maar een portofolio over eigen promotie dat is wel jammer.. maar verdre wel ziet het er echt wel goed uit!!

Niek_M
%Europe/Berlin %734 %2005, 17:38
en er is alleen maar een portofolio over eigen promotie dat is wel jammer.. maar verdre wel ziet het er echt wel goed uit!!

Enigste wat nog gedaan moet worden is de achtergrond aanpassen
en het portfolio nog een beetje vullen met werk.

:P ;)

Moet namelijk op wat werk van mijn teamgenoten wachten :)

Tenshu
%Europe/Berlin %755 %2005, 18:07
Toen ik het eerst de intro zag dacht ik Wou dat is mooi. Eenmaal op de main pagina gekomen zie ik een standaart lettertype. Ik vind die lettertype er niet bij passen. Net of het snel is afgemaakt of niet naar de lettertype is gekeken en gewoon wat gebruikt.

Het idee is wel leuk gedaan vooral die achtergrond die beweegt als je muis naar rechts of links beweegt. Alleen jammer van de uitwerking.

Niek_M
%Europe/Berlin %791 %2005, 18:59
Toen ik het eerst de intro zag dacht ik Wou dat is mooi. Eenmaal op de main pagina gekomen zie ik een standaart lettertype. Ik vind die lettertype er niet bij passen. Net of het snel is afgemaakt of niet naar de lettertype is gekeken en gewoon wat gebruikt.

Het idee is wel leuk gedaan vooral die achtergrond die beweegt als je muis naar rechts of links beweegt. Alleen jammer van de uitwerking.

Ja, dit komt omdat we niet mochten afwijken van de huistijl die we eerder bedacht hadden.
Dus we zaten een beetje vast aan het lettertype

Stef
%Europe/Berlin %817 %2005, 19:37
Leuke site!

Paar puntjes van kritiek:
* Het concept van geschetste tekeningen is leuk bedacht! Alleen naar mijn mening iets te snel afgewerkt. Het komt eerder goedkoop over dan dat het echt een stijl neerzet, maar misschien komt daar verandering in, als je dit wat meer vult, zoals je zelf al aangaf.
Let wel, zo denk ik er alleen over :D

* Ik mis nog wat musica? SFX?

* Het menu vind ik eerlijk gezegd niet spetterend! Daar mag zeker nog wat aandacht aan worden besteed, ook al is dit lettertype de huisstijl. Hier kun je natuurlijk veel meer mee doen.

* Qua kleurgebruik ziet het er bij eerste oogopslag lekker fris uit. Zou het alleen niet nog frisserder (?? :)) worden als je er ook nog een andere kleur bij gooit? Nu is het zo eentonig.
Bijvoorbeeld oranje of geel als kleur ebij...

* Normaal gesproken ben ik geen fan van websites die mijn cursor gijzelen, maar omdat deze netjes vervangen worden door tabs vind ik het hier goed kunnen.

Bottomline: leuke frisse site, waar nog naar enkele puntjes kan worden gekeken om deze te verbeteren! Ga zo doorrrrr.