PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: Bedrijf die een uitgebreide complete website wilt(voor afstudeer project)

anoukane
%Europe/Berlin %745 %2005, 17:54
Ik studeer aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Ik en de overige 2 leden van mijn projectgroep zijn op zoek naar een bedrijf dat graag haar website wilt restylen of een bedrijf dat nog geen website heeft en er wel graag één wilt etc.
Het gaat hier om ons eindproject, dus de website zal uitgebreid moeten worden en enkele van onderstaande punten moeten bevatten:
-CMS systeem (dit biedt de mogelijkheid aan het bedrijf om zelf makkelijk content te kunnen aanpassen)
-Vormgeving
-HTML
-Flash
-Video
-Audio
-3dsMax

Dopefish
%Europe/Berlin %644 %2005, 15:28
en wat moet dat gaan kosten?

treurmars
%Europe/Berlin %657 %2005, 15:46
Afstudeerproject, dus lijkt mij dat het niet echt iets gaat kosten. :)

mech7
%Europe/Berlin %674 %2005, 16:11
Mjah beetje slimme student houd er nog wat aan over natuurlijk :D

Afstudeerproject, dus lijkt mij dat het niet echt iets gaat kosten. :)

anoukane
%Europe/Berlin %463 %2005, 11:07
In principe is er wat aan overhouden niet noodzakelijk, als de opdracht maar perfect aansluit. We zijn ons nog een beetje aan het orrienteren, als ik meer weet. mail ik de geinteresseerden terug.
Mvg,
Philip

Frequence
%Europe/Berlin %786 %2005, 18:52
ok we wachten af, zoals je misschien al gezien had, heb ik je een pm gestuurd.

anoukane
%Europe/Berlin %649 %2005, 15:35
Excuses voor het wat late antwoord. We hebben o.a. wegens tijdgebrek gekozen om de opdracht toch via school te laten doen. Excuses tegen diegene die geinteresseerd waren.

djoekje
%Europe/Berlin %948 %2005, 22:45
gezocht bedrijf DAT een uitgebreide complete website wil!
;)

anoukane
%Europe/Berlin %506 %2005, 12:09
.. Bleep .. .. Bleep Bleep ..

jaxe
%Europe/Berlin %750 %2005, 18:00
hey rotterdammer :) ik ook..

ik wil ook naar het grafisch lyceum ( ben ook een website bouwer enz).

mja succes. probeer contact te maken met een autobedrijf, of een bedrijf dat net begint te zoeken,