bremskie
%Europe/Berlin %565 %2010, 14:33
Hallo allemaal,
Ik heb mijn eerste website met as3.0 gemaakt. Het was ff wennen aan de nwe taal maaar toch het is gelukt.
De website maak gebruik van swf adress en de content in de website (teksten en foto's voor de gallery etc) komen binnen via xml.
Met simplexml kan ik deze data printen in mijn ' alt content div ' in mijn index.html
als ik in de browser javascript uitzet zie ik netjes alle tekstcontent van alle pagina's en alle foto beschrijvingen van mijn gallery.
het werkt allemaal. :) precies wat ik wilde
Is er een limiet kwa data wat ik kan parcen met simpleXml op een pagina?
Er zit een fotogallery gebouwd in de site met 12 a 13 categorien van 300 foto's
Elke foto heeft beschrijving en een hyperlink.
Met andere woorden de broncode van mijn index word erg lang. Voor de website geen probleem maar is het ook geen probleem voor de zoekmachines. ?
Nouja ik hoor het wel
:D
Ik heb mijn eerste website met as3.0 gemaakt. Het was ff wennen aan de nwe taal maaar toch het is gelukt.
De website maak gebruik van swf adress en de content in de website (teksten en foto's voor de gallery etc) komen binnen via xml.
Met simplexml kan ik deze data printen in mijn ' alt content div ' in mijn index.html
als ik in de browser javascript uitzet zie ik netjes alle tekstcontent van alle pagina's en alle foto beschrijvingen van mijn gallery.
het werkt allemaal. :) precies wat ik wilde
Is er een limiet kwa data wat ik kan parcen met simpleXml op een pagina?
Er zit een fotogallery gebouwd in de site met 12 a 13 categorien van 300 foto's
Elke foto heeft beschrijving en een hyperlink.
Met andere woorden de broncode van mijn index word erg lang. Voor de website geen probleem maar is het ook geen probleem voor de zoekmachines. ?
Nouja ik hoor het wel
:D