Volledige versie bekijken : Flash Sig
cornedor
%Europe/Berlin %482 %2010, 12:34
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Woodrow_wilson_signature.png
Flash Sig
Tegenwoordig zie ik maar weinig flash sig's op dit forum, Salvago heeft een parallax scrolling sig en Adnez een minichat. Veel meer is er niet, dat is jammer omdat dit toch altijd weer een stukje plezier meeneemt bij het nadenken over een antwoord. Daarom bedacht ik me dat het tijd werd het forum weer een beetje op te vrolijken. Deze battle houd dus in: Maak een goede Flash sig.
Dus:
Vriendelijk voor de CPU.
Niet te druk (knipperende uitroeptekens etc.)
Een leuk spelletje, handige applicatie of een mooi stukje design.
Bestaande sig's mogen meedoen.
de sig moet aan de regels voldoen: http://www.flashfocus.nl/forum/announcement.php?f=87&a=1#Signature
Hoe inleveren?
heel simpel. plaats hier een reactie en zorg dat er een sig onder staat.
Hoe een flash sig plaatsen?
{url} geeft een flash sig van 225x40 andere maten zijn: 50x50, 170x50 (SIG="1" en SIG="2")
Neuro
%Europe/Berlin %638 %2010, 16:19
Goed idee cornedor!
Ik heb alvast mijn oude sig terug gezet, maar ik zal een van de dagen eens nieuwe maken :)
Salvago
%Europe/Berlin %678 %2010, 17:16
Het gebrek aan (flash) sigs viel me inderdaad ook al op.
En ik weet dat 'vroeger' hier ook een stuk meer interessante sigs te zien waren.
Ik vind het een leuk initiatief. En plaats bij deze de mijne ook in 'de selectie'.
Misschien moet ik wat vaart gaan zetten achter de plannen om hem te herschrijven:P (AS3 ipv 2, classes & performance herschikken, extra functies & wolken eindelijk eens fatsoenlijk doen :P)
cornedor
%Europe/Berlin %962 %2010, 00:05
@neuro: alvast een beetje meer versiering.
@Salvago: Wolken vond ik idd soms ook wel een beetje raar doen, waren plots leeg geregend als ik met muis overheen ging.
Salvago
%Europe/Berlin %444 %2010, 11:39
@cornedor: Hehe ja. Ik heb eerst alles doodleuk scrollend gemaakt. En toen dacht ik later van hè, het zou best leuk zijn als ik de vrijheid geef er ook zelf nog in te bewegen.
Wat dus ruwweg inhield dat ik de gehele positionering overnieuw kon doen. Voor de grond heb ik dat gedaan, voor de wolkjes niet meer aan toe gekomen:P DUs ja.. zonder mouse over klopt de positie, en vanaf dat je mouseover gaat pakt hij de berekende '3D' positie adhv de muis, die dus nog lang niet klopt!:D (en dan stoppen ze ook met bewegen)
cornedor
%Europe/Berlin %676 %2010, 17:13
Hier dan mijn inzending.
Deze sig is gemaakt met haxe en klein beetje photoshop (voor haxe - powered schermpje alle andere graphics heb ik met script gemaakt), score systeem ook met haxe gemaakt (haxe -> php). moet alleen nog netjes in tabel verwerken en sorteren. in de signature ben jij de baas van een straat waar je winkeltjes op moet bouwen en zoveel mogenlijk geld moet verdienen. Het spel word automatisch opgeslagen als je naar een ander topic gaat o.d. zodat je de volgende keer weer verder kan spelen, vind je dat je genoeg geld bij elkaar hebt verdient dan kun je de score verzenden in het menu, ook kun je daar overnieuw beginnen (gebeurt vanzelf na het verzenden van je score). ik heb geprobeerd een zo licht mogenlijke sig te maken, die het minimale van de CPU/Mem gebruikt en ook een rustig begin met een slider zodat je niet gelijk die poppetjes ziet bewegen. Moet nog even aanzien hoe de prijsverhoudingen van de winkeltjes zijn maar ik denk dat het wel aardig goed is.
Corné
Neuro
%Europe/Berlin %488 %2010, 12:43
hehe, erg leuk spelletje cornedor :)
Misschien kan je er een soort timer opzetten, nu komt het er bijna op neer dat wie het langste speelt de hoogste score heeft
cornedor
%Europe/Berlin %549 %2010, 14:11
Zat ik inderdaad aan te twijfelen en ga ik nu doen, bedankt voor de tip.
EDIT: Aangepast.
TvW
%Europe/Berlin %659 %2010, 16:49
Kijk eens cornedor
Hier is mijne. Met een beetje hulp van iemand ;)
En lekker zelf geklooit [^]
@cornedor: leuk spelletje, The Sims ultra-light 8D
Salvago
%Europe/Berlin %743 %2010, 18:50
Zit nog een kleinigheidje in TvW: als je de muis er over hovered merk je dat 1 frame geen 'button' is -> geen hand cursor. Ook gaat die frame zwart oid (keertje perongelijk F6 geduwd?)
Ik heb wat leuke plannen met de mijne, maar dat staat voorlopig on hold, examen werk gaat voor! :p
TvW
%Europe/Berlin %759 %2010, 19:13
Zit nog een kleinigheidje in TvW: als je de muis er over hovered merk je dat 1 frame geen 'button' is -> geen hand cursor. Ook gaat die frame zwart oid (keertje perongelijk F6 geduwd?)
Ik heb wat leuke plannen met de mijne, maar dat staat voorlopig on hold, examen werk gaat voor! :p
Hmm, ben niet al te goed in flash dus kan wel, 8~ Maar het is niet altijd, refresh hem maar eens
Naja hij blijft mijn mooiste signature (nog nooit een gehad maarja[^])
PS. nog succes met je examen
http://examen.uitnodiging.nl/kaarten/examen/succes-met-je-examen_1147.jpg
cornedor
%Europe/Berlin %824 %2010, 20:46
Welkom op FlashFocus TvW, gelijk al aan battle mee doen zie ik :p, zo komt er langzaam weer meer kleur op het forum
@Salvago: Veel succes met je examen, ik wacht nog wel even met poll totdat we iets meer hebben dus je hoeft niet te haasten.
P.S. Vanaf vandaag kun je ook de highscrores bekijken in een tabelletje op sig.corne.info (http://sig.corne.info/)
suicidal_banana
%Europe/Berlin %903 %2010, 21:41
cornedor; coole signature maar zitten nog wat bugs in, mn score is helaas niet gesubmit (1.6 miljoen :p) en nu er een nieuwe game is gestart staat mn straat nog maar gaat niemand naar binnen :(
Edit:
Straatje leeg na page refresh
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.