PDA

Volledige versie bekijken : dynamische tekst is verandert in graphic

JtotdeW
%Europe/Berlin %436 %2010, 11:29
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb een site gemaakt m.b.v. Flash en AS2.
Nu heb ik ook een tekstvak met tekst en linkjes naar andere websites. Alleen kom ik er nu achter dat ik nog wat wil veranderen, maar dat kan ik nu niet meer. Het tekstvlak is nu verandert in een graphic.
Kan iemand mij helpen om dit op te lossen, of betekent dit dat ik opnieuw moet gaan typen?

Ik stuur een SWF en mee, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. Het is de tekst die verschijnt als je de knop LINKS indrukt.

jaspermuts
%Europe/Berlin %618 %2010, 15:50
Heb je de fla nog? die zul je nodig hebben om iets aan te passen als je het tekstveld via Flash zelf hebt gemaakt. Waarschijnlijk heb je daar bij de eigenschappen van het tekstveld voor 'static text' gekozen, waar je 'dynamic text' had willen kiezen.
Ook kan het zijn dat je de eigenschap 'selectable' uit hebt staan, waar je die aan wil hebben staan.

Als je de tekst via AS hebt toegevoegd, kun je beter die AS laten zien.

Salvago
%Europe/Berlin %744 %2010, 18:52
Hoe dan ook is de tekst nog selecteerbaar, dus je hebt het niet geconverteerd naar een graphic. Waarschijnlijk moet je gewoon dubbelklikken op de container?

jaspermuts
%Europe/Berlin %765 %2010, 19:23
Welke tekst is bij jou selecteerbaar? Bij mij niets :S
Zie trouwens wel een boel typ- en spelfouten (even ter info tussendoor :P)

Salvago
%Europe/Berlin %812 %2010, 20:29
Het is de tekst die verschijnt als je de knop LINKS indrukt.
Lijkt mij nog gewone (te editen) tekst.

JtotdeW
%Europe/Berlin %453 %2010, 11:53
Na een hoop gedoe is het goed gekomen. Ik heb de schrijffouten uit kunnen halen.