PascalTimmermans
%Europe/Berlin %881 %2010, 22:09
Hallo,
Ik zit met iets te worstelen, wie weet kan iemand mij helpen. Ik heb een formulier gemaakt in flash dat met PHP wordt verzonden. Tot zover geen probleem.
Nu wordt het flashbestand geladen met een querystring waarin als variabele een emailadres staat. Nu zou ik graag willen dat mijn PHP bestand het emailadres uit de query string overneemt.
Mijn PHP pagina ziet er als volgt uit:
<?php
$to = "info@pascaltimmermans.nl";
$subject = "Aanvraag";
$check = $_POST['hidden'];
$bericht = $_POST['bericht'] ;
$header = "From: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['email'] . ">\n";
$header .= "Reply-To: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['email'] . ">\n";
$header .= "X-Priority: 1";
//wachtwoordis de "geheime" variabel in flash als je hem hier verandert dan moet dat ook in flash en andersom.
if ($check == "wachtwoord")
{
mail ($to, $subject, $bericht, $header);
}
?>
Op de plek waar mijn e-mail adres staat zou ik graag de variabele MyName uit de query string willen plaatsen. Wie weet hoe ik dit moet noteren?
Ik zit met iets te worstelen, wie weet kan iemand mij helpen. Ik heb een formulier gemaakt in flash dat met PHP wordt verzonden. Tot zover geen probleem.
Nu wordt het flashbestand geladen met een querystring waarin als variabele een emailadres staat. Nu zou ik graag willen dat mijn PHP bestand het emailadres uit de query string overneemt.
Mijn PHP pagina ziet er als volgt uit:
<?php
$to = "info@pascaltimmermans.nl";
$subject = "Aanvraag";
$check = $_POST['hidden'];
$bericht = $_POST['bericht'] ;
$header = "From: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['email'] . ">\n";
$header .= "Reply-To: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['email'] . ">\n";
$header .= "X-Priority: 1";
//wachtwoordis de "geheime" variabel in flash als je hem hier verandert dan moet dat ook in flash en andersom.
if ($check == "wachtwoord")
{
mail ($to, $subject, $bericht, $header);
}
?>
Op de plek waar mijn e-mail adres staat zou ik graag de variabele MyName uit de query string willen plaatsen. Wie weet hoe ik dit moet noteren?