PDA

Volledige versie bekijken : Dreamweaver en laden van een Flash dingetje duurt erg lang

XsieniX
%Europe/Berlin %698 %2005, 16:46
Hi Folks,

Wie kan me even op de goede weg zetten,

Ik ben met Dreamwaeven begonnen en heb een home.htm aangemaakt, en deze op mijn pagina gezet.
Als ik tekst invoeg, dan zie ik dat, echter de plaatjes die zie ik nooit. Ik heb ze wel ge-upload, maar ik snap even niet hoe Dreamwaever dit doet, kan ik op mijn scherm thuis een pagina maken en zeggen --->uploaden dat ie dan het hele zwikkie naar de server stuurt, en dus de links aanpast ? (Of moet ik ergens vertellen wat mijn adres is zodat ie ze daar al neer kan zetten)

En als ik in mijn onschuld een klein flasdingetje up-load duurt het wel erggggggggg langggggg...ik zie nooit wat.
Ik heb al wat animaties ed gemaakt in flash echter die homepage is weer een andere tak van sport.
Wie helpt me...
Bvd,
Edwin
'

Ea.Z
%Europe/Berlin %941 %2005, 22:35
ik denk dat je vergeet in je dreamweaver je 'site' moet aanmaken.
(met je gegevens lokaal, en op internet) als je dan je htm/php/asp/cfm/css (alles wat in dreamweaver kan bewerkt worden) opslaat binnen die site, worden ze geüpload naar de server (als die functie aangevinkt is). Daarentegen, jpgs, swf, png, gifs moet je handmatig uploaden (met een ftp programma bv). deze bestanden moet je ook binnen je 'site' ergens planten, en dit moet synchroon gebeuren op de server zodat je de juiste foto's en filmpjes in de juiste mappen gaat zoeken...

hopelijk versta je me wat..
succes verder :)

XsieniX
%Europe/Berlin %913 %2005, 21:54
Dank je....

Ik heb het voor elkaar gekregen, met een apart FTP prgramma weliswaar.

Maar wat is nu het verschil tussen...

-Dreamweaver
-Fireworks
-Fusion
etc
???

Ik lees op Macromedia dat ze alle 3 gebruikt worden om web te designen, maar hoe zit het nu in elkaar ?

Nog bedankt
E.

XsieniX
%Europe/Berlin %466 %2005, 11:12
Dank je....

Ik heb het voor elkaar gekregen, met een apart FTP prgramma weliswaar.

Maar wat is nu het verschil tussen...

-Dreamweaver
-Fireworks
-Fusion
etc
???

Ik lees op Macromedia dat ze alle 3 gebruikt worden om web te designen, maar hoe zit het nu in elkaar ?

Nog bedankt
E.

:O
Ik heb eens wat meer gelezen, en ben er achter gekomen dat je met Fireworks je lay-out moet maken en deze moet importeren in Dreamweaver....

Nah..ok, weten we ook weer.