PDA

Volledige versie bekijken : Vrij werk afgelopen maanden

b-here
%Europe/Berlin %646 %2010, 16:31
Ha iedereen,

De laatste tijden weer wat vrij werk gemaakt, wellicht leuk om even te posten! Comments & kritiek altijd welkom!

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2010/127/a/6/Fleeing_creativity_by_berthjan.jpg

http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/154/5/8/Age_is_just_a_number_by_berthjan.jpg

http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/111/d/b/Dance_with_the_devil_by_berthjan.jpg

Dit was een collab met Jdeniz (http://www.breakingcanvas.com/)

marcvz
%Europe/Berlin %693 %2010, 17:39
Zeker leuk om even te posten!
Mag je vaker doen. Toffe platen.

Ik vind de 2e erg gaaf. Wat een vage, wazige scene is dat.. Tof!

tijmen_4real
%Europe/Berlin %819 %2010, 20:39
Super-rete-gaaf-vet! Wat gebruik je voornamelijk? PhotoShop of andere software?? En uit hoeveel (kleinere) plaatjes bouw je zoiets op???

BDisOKE
%Europe/Berlin %692 %2010, 17:37
Mooi man! Jij bent echt de photoshop Koning! Ha!
Ik mis bij de eerste alleen nog wel een beetje de samenhang met de natuurlijke achtergrond, hij ligt er nog een beetje op...
2de heeft lekker sick sfeertje! Marijke Helwegen ziet er ook nog steeds prima uit! ;)
3de vind ik heel mooi/sfeervol, mis alleen een beetje het verhaal/waar ik naar moet kijken...

Dus! Misschien heb je er wat aan, zoniet-> appel-Q!

RA8IT
%Europe/Berlin %945 %2010, 23:41
De tweede is is definitely mijn favo.
Hoe ga je te werk, zou je daar iets meer over kunnen vertellen?
Ben vooral onder de indruk dat lichtinval contrast etc klopt/niet storend is. Doe je zelf licht en schaduw toevoegen dmv je wacom?

Verder sluit ik me helemaal aan bij BDisOKE.
Erg netjes.

b-here
%Europe/Berlin %419 %2010, 11:04
Bedankt voor de comments, erg tof allemaal!

@Tijmen, thx mate, dit is allemaal photoshop idd, op een paar elementjes na die heb ik in 3d gemaakt. Wel veel foto's...elk element is wel iets van een foto, vaak wel 200 + lagen iig

@ BD, Thx voor je comments, ik denk dat het misschien aan de monitor ligt, ik zie wat je bedoelt op de monitor op men werk, alleen als ik het thuis weer bekijk klopt het weer wel. Volgens mij zijn de mac monitoren aardig helder. misschien dat ik het daarom niet goed kan zien :(. Blijft altijd een probleem die kleurverschillen, soms is het echt een wereld van verschil

De 2e en 3e piece hebben min of meer hetzelfde concept, beide werken hebben het thema "Age". Het concept van het 3e werk:

People pay thousands of dollars every year to cosmetics (the devil) to look young and fresh....this piece shows the pressure of our society to stay young and fital and its stupidity.

@ra8it het is een beetje lastig om alles even snel uit te leggen omdat er vrij veel technieken worden gebruikt, maar ik gebruik bijv met het 2e werk de kamer als referentie voor contrast en belichting en pas daar alles op aan. Verder veel brushen, overheen tekenen en levels/ hue sat etc aanpassen. Voor schaduwen idd een schaduw laag met de wacom! Zal eens kijken of ik binnenkort een tut kan maken!

nancy_kelpie
%Europe/Berlin %454 %2010, 11:54
Mooi! Vooral die eerste vind ik cool :D

Lavis
%Europe/Berlin %468 %2010, 12:14
Had ze al gezien, maar blijven super awesome!

Ea.Z
%Europe/Berlin %609 %2010, 15:37
Jah, hoe zit het?
Is er dan niemand die spontaan SHOWCASE SHOWCASE SHOWCASE!! begint te schreeuwen naar het scherm als hij dit ziet?
Ik denk niet dat hier veel over te twisten valt...

Zou vet zijn als je mss wat WIPs erbij kon smijten... Hoe begin je hieraan? Hoe ontstaat zoiets (want let's face it: WAUW :o )?

Note: One mind was blown in the reading of this topic.

Lavis
%Europe/Berlin %694 %2010, 17:39
Note: One mind was blown in the reading of this topic.[/QUOTE]

²

tijmen_4real
%Europe/Berlin %100 %2010, 03:25
mee eens, SHOWCASE SHOWCASE SHOWCASE!! :D:P

mknol
%Europe/Berlin %853 %2010, 21:28
..ook mee eens :D SHOWCASE!!

Heel erg gaaf gedaan (alweer!) Je stijl is herkenbaar en goed! Erg leuk om te zien hoe het veranderd. Blijf lekker posten!

b-here
%Europe/Berlin %369 %2010, 09:52
wow bedankt voor de positieve reacties allemaal! @ EAZ ik heb geen echte wip's :(, maar als ik een tutorial heb gemaakt dan post ik het zeker nog even in deze discussie! Maar ik begin heel basic met grove compositie en dan finetunen.

Tom.
%Europe/Berlin %947 %2010, 23:44
Supervet. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen als ik zoiets zou willen namaken..laat staan zelf maken.

Dit is behoorlijk showcase ja! Mooi!

mech7
%Europe/Berlin %744 %2010, 18:52
Wow erg cool :)

ath92
%Europe/Berlin %809 %2010, 20:25
Een verdiende showcase! Knap werk! (as usual)

b-here
%Europe/Berlin %506 %2010, 13:08
Een verdiende showcase! Knap werk! (as usual)

Wow bedankt!!

jay7
%Europe/Berlin %457 %2010, 10:58
Idd een verdiende showcase, het is erg mooi gemaakt.
Ik zelf vind de 1e het mooiste omdat je daar gewoon lang naar kunt kijken en telkens zie je weer apparte dingen in de afbeelding en ook heel erg kleurvol. Ook erg leuk dat je je eigen logo van Flashfocus in de afbeelding hebt verwerkt. Dit moet je zeker vaker doen, hierdoor krijgt je logo een kenmerk in een afbeelding zoals die :D
Zoals die dude met die oneindige posters waarin hij telkens een haaienvin verwerkt.
Echt supergaaf :P

Groetzz

M10tje
%Europe/Berlin %382 %2010, 09:11
Geen kritiek hier,..alleen maar lof.
Proficiat.

b-here
%Europe/Berlin %811 %2011, 19:28
Bedankt voor de reacties!

Ik zou altijd nog een tutorial maken over de technieken, bij deze alvast een stap in de goede richting. Hopelijk hebben jullie er iets aan!

http://berthjan.deviantart.com/art/Surreal-landscape-reflection-199333021

I like to play
%Europe/Berlin %462 %2011, 12:05
Wow, these are amazing. Nice work :-)