Volledige versie bekijken : Ingelogd blijven
e.l.dam
%Europe/Berlin %420 %2010, 11:05
Hallo allemaal,
'k Wilde even zeggen: sinds een paar dagen logt Flash Focus mij uit, als ik FireFox opnieuw opstart. Nieuwe tabs of gewoon later terugkomen op de site gaat prima, maar zodra ik FireFox opnieuw opstart ben ik weer uitgelogd. Ligt niet aan mijn pc neem ik aan, maar aan FlashFocus? Iets met niet aangeven hoe lang mijn cookie moet blijven staan o.i.d.?
Cheers,
Eelco
dcm360
%Europe/Berlin %504 %2010, 13:06
Ik zou het toch ergens in de instellingen van Firefox zoeken, want zelf heb ik er geen last van (zelfs speciaal hiervoor eens Firefox onder het stof vandaan gehaald). Je kan mogelijk bij de instellingen eens kijken op de tab 'Privacy', daar voor aangepaste instellingen kiezen en daar controleren wat Firefox met cookies moet doen.
BernardV
%Europe/Berlin %936 %2010, 23:28
Ik heb het zelf ook eens gehad, het is niet consequent helaas...
Wat bij mij toen hielp was inloggen op het forum gedeelte i.p.v. inloggen op de homepage.
Dus of het nu een flashfocus bugje is of een browserprobleem is me nog niet duidelijk.
mknol
%Europe/Berlin %875 %2010, 22:01
Bij dergelijke problemen altijd even je cookies+cache totaal legen en kijken of je het na een tijdje nog hebt. Zelf heb ik er eigenlijk geen last van, de site blijft eigenlijk altijd ingelogd (ik gebruik vaak Firefox en Chrome voor FlashFocus.nl)
Laat even weten als je het nog een keer tegenkomt of als het herhalend terug komt.
digitalecartoons
%Europe/Berlin %840 %2010, 21:10
Bij mij gebeurd het sinds een paar dagen weer. Ik log in met Firefox, sluit de browser, ga weer Firefox op en ik mag mij weer inloggen, ook al heb ik 'onthou' aangevinkt. Ik heb al de cookies en cache geleegd. Hielp verder niets.
digitalecartoons
%Europe/Berlin %587 %2010, 15:06
Het ligt denk ik aan het 'wachtwoord onthouden?' vakje op het www.flashfocus.nl inlogscherm dat niet zijn werk doet.
Als ik namelijk inlog op www.flashfocus.nl/forum rechts bovenaan en ik vink 'mij onthouden?' aan dan blijf ik wel ingelogd nadat ik de browser gesloten heb. Zowel op www.flashfocus.nl als www.flashfocus.nl/forum.
Log ik echter in op www.flashfocus.nl en vink ik 'wachtwoord onthouden?' aan en ik heb de browser gesloten dan moet ik weer opnieuw inloggen als ik www.flashfocus.nl of www.flashfocus.nl/forum op kom.
Als het vakje 'wachtwoord onthouden?' op www.flashfocus.nl dus hetzelfde werkt als 'mij onthouden?' op www.flashfocus.nl/forum dan zou het wellicht gefixed zijn.
e.l.dam
%Europe/Berlin %027 %2010, 01:40
Yup, dat is het. Ik heb mijn cookies en what not allemaal verwijderd en had weer het probleem van uitgelogd worden na browser restart. Als je uitlogt (zelf) kom je op de pagina waar je rechts bovenin "mij onthouden" kunt klikken en dat werkt dus.
Naja, what digitalecartoons said :P
digitalecartoons
%Europe/Berlin %425 %2010, 11:12
Nog even ter verduideliking: de 'Onthoud mijn wachtwoord' knop op het 'home' inlogscherm werkt dus niet (na sluiting browser moet je weer gewoon inloggen elke keer).
De 'mij onthouden' knop als je via 'forum' inlogt werkt wel. Daarna blijf je overal ingelogd, ook al had je de browser gesloten.
http://img189.imageshack.us/img189/2772/onthouden.jpg
Jan
%Europe/Berlin %744 %2010, 18:52
Ik kan het bevestigen, en heb de technische dienst erop attent gemaakt.
:)
Jan
BernardV
%Europe/Berlin %390 %2010, 10:21
Hoop dat het nu opgelost is.
Zag dat het vinkje op het forum ook een value had, namelijk value="1" deze was niet aangegeven bij de homepage..
digitalecartoons
%Europe/Berlin %414 %2010, 10:56
Even getest en bij mij werkt het nu; ook als ik inlog via de homepage met het vinkje.
BernardV
%Europe/Berlin %439 %2010, 11:32
Nice!
Bij mij werkt het ook, dus hoop dat dit het probleem was.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.