Volledige versie bekijken : Flash Lite 3.1 (Mobile)
Nila
%Europe/Berlin %311 %2010, 08:28
Hoi iedereen,
Na veel moeite is het me niet gelukt om mijn FlashLite 3.1 (AS 2.0) Mobiele website aan de praat te krijgen. Ik heb alles volgens een 'recept' (3x opnieuw) ingevoerd maar het wil nog steeds niet lukken! :S Waarschijnlijk staat er een kleine fout in de actionscript die ik heb ingevoerd.
Het is een erg simpele website. Maar ik ben nog heel nieuw met Flash waardoor ik er nog weinig verstand van heb. De document heb ik geplaatst op google docs in de hoop dat iemand er de fout uit kan halen..
https://docs.google.com/document/edit?id=1l6w52sAEIYA-HuuzPUmfY3qVwIOD9e0T1hGpAMV1bMk&hl=nl
Heel erg bedankt alvast..
Dauntless
%Europe/Berlin %521 %2010, 13:31
Als ik het goed begrijp heb je een Flash Lite SWF gemaakt aan de hand van dat document? De kans is uiteraard groter dat de fout bij jou ligt en niet bij het document. Het zou dan ook handiger zijn als je jouw .fla met ons deelt.
Nila
%Europe/Berlin %636 %2010, 16:16
Als ik het goed begrijp heb je een Flash Lite SWF gemaakt aan de hand van dat document? De kans is uiteraard groter dat de fout bij jou ligt en niet bij het document. Het zou dan ook handiger zijn als je jouw .fla met ons deelt.
De fout ligt hoogstwaarschijnlijk bij mij inderdaad :-)
Het vervelende is dat ik de fout nog steeds niet heb ontdekt, ondanks ik alles stap voor stap heb uitgevoerd.. Ik word er helemaal overspannen van :s
Bij deze deel ik mijn .fla bestand via de bijlage
(Het is overigens geen rare website dat daadwerkelijk online komt te staan. Maar één van de opdrachten voor mijn opleiding CMD, vanwege een kleine fout in de actionscript is het een herkansing geworden. De vormgeving is vreselijk, maar het gaat om techniek..)
Mocht hier de fout ontdekt worden, ben ik Flashfocus eeuwig dankbaar :-)
Dauntless
%Europe/Berlin %650 %2010, 16:36
Ok, goed :).