PDA

Volledige versie bekijken : Body As Art

joopmicroop
%Europe/Berlin %200 %2005, 04:48
http://www.joopmicroop.godzijdank.nl/vhosts/bodyasart/

Dit heb ik als eindwerk gemaakt samen met mijn schoolvriendinnetje gemaakt, heel wat zwoegen en klagen maar de leukigheid achteraf was dat we wel de multi-mania award gewonnen hebben in de stadsschouwburg te kortrijk. (http://www.multi-mania.be)

FlashL
%Europe/Berlin %450 %2005, 10:48
pfff wat een laadtijd. Zo eindelijk geladen. mooi plaatje. wat me meteen opviel was de lage framerate. en een knipperend dingetje onderin. denk druk ero,. krijg ik een lijnanimatie te zien. Ga ik terug moet hij heel de site opnieuw laden. Dus k heb verder niet meer gekeken.

Laiverd
%Europe/Berlin %467 %2005, 11:13
Veel te zwaar, net als je andere site trouwens; drie minuten moeten wachten met een redelijke ADSL-verbinding is echt te lang. Binnen 10 seconden moet er iets op het scherm staan dat werkt, anders zijn mensen weg. De getekende onderdelen vind ik wel mooi, maar net als je andere site die je hebt gepost vind ik de totale interface een beetje een bij elkaar geraapt zootje van grafische elementen; de samenhang ontbreekt naar mijn idee een beetje. Een zo hoge resolutie vragen is vragen om weinig bezoekers, of bezoekers die snel afhaken. Diagonale teksten is vanuit designers oogpunt soms wel aardig, maar hooguit voor headers, niet voor teksten die gelezen moeten worden. Navigatie is onduidelijk op punten; je weet van tevoren niet wat je kunt verwachten; zit nu te kijken naar een zwart scherm dat verder niks doet en terug kan ik ook niet (behalve door een refresh); niet goed.

Kortom er zit wat in, maar er is nog veel werk te doen.

John

WurmQ
%Europe/Berlin %477 %2005, 11:27
Ik sluit me volledig bij Laiverd aan en ook ikhad hetzelfde proboleem met dat zwarte scherm. Als je op info had geklikt en dan in ht tekstvak op het zwarte driehoekje klikte dan werd heel mn scherm zwart. Ik heb verder niet meer gekeken, had geen zin om nog eens op de laadtijd te moeten wachten