PDA

Volledige versie bekijken : Joopmicroop Portfolio

joopmicroop
%Europe/Berlin %198 %2005, 04:45
http://www.joopmicroop.godzijdank.nl

Dit is mijn persoonlijk portfolio waar ik een heel tijdje op zitten zwoegen heb, vooral op het uitgebreid actionscript dan zoals die van de radio met leuke handigheid dat ik er eender welk liedje kan opzetten aangezien hij het liedje streamt en de naam van de artiest en de titel uit de ID3 code haalt van de MP3... Moeha :)

Koen!
%Europe/Berlin %434 %2005, 10:25
Ziet er mooi uit! Het enige wat ik er nu op aan te merken heb zijn een aantal Engelse taalfouten (catagory, controler, standaard, waith, enz). :)

FlashL
%Europe/Berlin %453 %2005, 10:53
Pff hier ook al echt veel te lange laadtijd. en iets echt spectaculairs om op te wachten... ook niet echt. beetje oppervlakkig allemaal. Al die plantjes hebben niet echt mooie vormen. beetje meer aandacht kan daar geen kwaad.

WurmQ
%Europe/Berlin %470 %2005, 11:17
Laadtijden zijn idd te lang, ook is het jammer dat de site zo groot is, mensen met een 17 inch crt of 15 inch flat met resolutie 1024x 768 moeten scrollen. Dit is cker een minpunten en ga ervan uit dat je meeste bezoekers deze resolutie hebben! Voor de rest nice Job!

joopmicroop
%Europe/Berlin %503 %2005, 12:04
de reden waarom de site is gemaakt op 1000x688 is omdat ik hem graag in fullscreen zou laten openspringen ben nu juist nog naar een goed script aan het zoeken die de resolutie van de bezoeker opzoekt en hem dan op de juiste groote in een venster zonder adresbalk enz op het scherm plaatst...

WurmQ
%Europe/Berlin %511 %2005, 12:16
Ik weet niet of veel mensen voorstander zijn van een fullscreen site. Ik zelf ben in ieder geval geen voorstander van zon site, omdat je niet meer over kan springen naar andere programma's en sites. Ik vind dit alleen passen bij bepaalde presentaties van films bv, maar cker niet voor een normale website.

Vinc
%Europe/Berlin %525 %2005, 12:37
Ik vind het in zn geheel erg mooi, leuk bedacht, maar het is een beetje slecht afgewerkt.. volgens mij staan een aantal van die vakjes niet op hele pixels, en de kleur grijs daarvan is niet mooi..

Tenshu
%Europe/Berlin %538 %2005, 12:55
Het idee is goed, maar ik vind ook de uitwerking niet goed. En ik ben ook een tegenstander van een fullscreen website. Een website hoort gewoon in het venster van een browser. Dus ik zou nooit een fullscreen website doen :)

Net zoals WurmQ zei. Het is meer bedoeld voor films, cd-rom producties, games, enz. Maar niet voor een website :)

damarez
%Europe/Berlin %557 %2005, 13:23
ik vind het menuutje wel leuk bedacht

brossiekoppie
%Europe/Berlin %942 %2005, 22:37
Die muziekspeler zal dirk swartenbroeckx e.a. niet erg leuk vinden vrees'k, site is wel hip!

joopmicroop
%Europe/Berlin %764 %2005, 18:21
Nieuwe versie online
www.joopmicroop.be (http://www.joopmicroop.be)
en een nieuwe domain naam!

Veranderingen compressie, dus minder groot, en minder lange wacht tijden
Weblog toegevoegd, ben nog wel bezig met al de xml juist te zetten
Link pagina geupdate
liedjes toegevoegt
nieuw werk toegevoegt

treurmars
%Europe/Berlin %790 %2005, 18:58
Voor zover ik weet mag je niet gewoon hele nummers van andere bands in je site gooien. Of je moet contact met ze gehad hebben en dat ze daar toestemming voor gegeven hebben.

BlijBlauw
%Europe/Berlin %804 %2005, 19:18
- de tekst in het rechtervak is lastig te lezen
- neem wat meer kleurtjes, het is nu echt tè wit!
- die animatie onder/boven je scrollpijltjes is wel vet :) maar zet er wel recht onder dan
- kwaliteit plaatje bij portfolio is matig
- de balk bij het menu scrollt met precies aan de rand van de muis, dat is jammer, probeer hem in het midden te krijgen
- een contact-formuliertje is ook niet overbodig, er zijn genoeg mensen die eerder iets sturen als ze het meteen kunnen invullen
- ik zie net dat als je op een button klikt er een rode balk langkomt, als je je muis op de button houdt zie je die helemaal niet, dus zet hem of ervoor, of gewoon niet of laat hem staan op waar je bent
- jammer dat de site zo opeens ophoud, centreer hem en zet er een lijn om, of laat het een beetje vloeiend aflopen, het is nu zo van | eind

dat was het wel dacht ik zo :) succes er mee

joopmicroop
%Europe/Berlin %984 %2005, 23:38
- de tekst in het rechtervak is lastig te lezen
- neem wat meer kleurtjes, het is nu echt tè wit!
- die animatie onder/boven je scrollpijltjes is wel vet :) maar zet er wel recht onder dan
- kwaliteit plaatje bij portfolio is matig
- de balk bij het menu scrollt met precies aan de rand van de muis, dat is jammer, probeer hem in het midden te krijgen
- een contact-formuliertje is ook niet overbodig, er zijn genoeg mensen die eerder iets sturen als ze het meteen kunnen invullen
- ik zie net dat als je op een button klikt er een rode balk langkomt, als je je muis op de button houdt zie je die helemaal niet, dus zet hem of ervoor, of gewoon niet of laat hem staan op waar je bent
- jammer dat de site zo opeens ophoud, centreer hem en zet er een lijn om, of laat het een beetje vloeiend aflopen, het is nu zo van | eind

dat was het wel dacht ik zo :) succes er mee

Bedankt voor de opmerkingen! Ik ga er mijn werk van maken! Ik dacht ook al mijn website te centreren en de elementen verder te laten doorlopen in een backgroun img in een 100% uivullende tabel.. Ook dacht ik dat dan te doen en de zelfde stijl te behouden bij de fotografie afbeeldingen, als je die bekijkt kom je ook op een html pagina... Wel daar bedoel ik dat ik de stijl wil doortrekken.

Voor de liedjes.. dat ga ik eens nakijken, goed om weten! Zou het bv ook niet mogen als ik de cd in mijn bezit heb... ?