PDA

Volledige versie bekijken : AS2 en CS5

pvel
%Europe/Berlin %575 %2010, 14:48
Ik heb de source van een AS2 applicatie, maar gebruik zelf CS5 (en AS3).
Als ik nu deze .fla probeer te runnen krijg ik de melding "In actionscript 3.0 code cannot be placed directly on objects".
Ok, het is dan ook een AS2 app. Maar ik heb geen idee hoe ik dat aan CS5 kan vertellen. Ik heb geen zin om alle code om te bouwen alleen om hem te kunnen compilen. Heeft iemand een idee hoe ik dit makkelijk werkend kan krijgen?

Alvast heel erg bedankt

- Peter

Jan
%Europe/Berlin %583 %2010, 15:00
Bij publish settings, actionscript version op "actionscript2" zetten.

Jan

pvel
%Europe/Berlin %608 %2010, 15:36
Ah, ik zie nu idd dat als ik hem onder publish settings bij "player" van "AIR 2" afhaal, dat ik dan de optie heb om AS2 als scripttaal te kiezen. Hierdoor compileert hij wel, alleen werkt het programma voor geen meter meer.. Kan het zijn dat het stuk is gegaan omdat het oorspronkelijk een AIR programma was (wel AIR 1 dan), en ik hem nu als Flash 10 heb ingesteld? Het programma compiled en werkt namelijk op een andere PC hier wel, met oudere versies van alle software :P

jaspermuts
%Europe/Berlin %641 %2010, 16:24
Kun je hem niet precies zo instellen als oorspronkelijk?
Ik raak in de war trouwens, AIR bestaat toch niet (zomaar) in AS2-vorm, weet je zeker dat het een AIR1 applicatie was?
Ik had verwacht dat je bij AS2 maximaal Flash Player 8 kon kiezen.

Dauntless
%Europe/Berlin %710 %2010, 18:02
Als last-resort:
- Nieuwe fla (AS2)
- Kopieer alle frames van de eene file naar de andere (kan telkens in 1x, per scene)
- Kopieer eventueel movieclips die via AS geattached worden van de ene library naar de andere.