Volledige versie bekijken : Mijn eerste project
Bernie
%Europe/Berlin %631 %2005, 15:09
Ik doe dus multimedia vormgeving, en dit is mijn eerste project, tot nu toe, alleen het nederlandse gedeelte werkt nu nog.
Multimedia Vormgeving (http://www.ray-man.nl/mmv)
let op, werkt het best in Internet Explorer bij een 1024×768 resolutie
snake123
%Europe/Berlin %663 %2005, 15:54
hmmmm... ik denk dat dit (http://www.niekvandersteen.nl/test/screen_fout.bmp) niet echt de bedoeling is, wel dan? ( het menu ) ;)
En voor de rest is het heel netjes gedaan. Alleen soms is het menu wat lastig uit te lezen, soms staan de letters wat dicht op elkaar bedoel ik dan, maar dat kan wel, want het is nog niet af vertel je...
netjes!
Bernie
%Europe/Berlin %673 %2005, 16:09
hmmmm... ik denk dat dit (http://www.niekvandersteen.nl/test/screen_fout.bmp) niet echt de bedoeling is, wel dan? ( het menu ) ;)
En voor de rest is het heel netjes gedaan. Alleen soms is het menu wat lastig uit te lezen, soms staan de letters wat dicht op elkaar bedoel ik dan, maar dat kan wel, want het is nog niet af vertel je...
netjes!
Bekijk de site is in internet explorer :)
snake123
%Europe/Berlin %683 %2005, 16:23
in ie lukt het me ook :)
ruuddejong
%Europe/Berlin %959 %2005, 23:02
Yo.... je zit tenminste op een goede school.
En je moet meneer simmers worshippen.
En als je dat doet.... send him my regards.
gr. ruud de jong... (fellow student)
Bernie
%Europe/Berlin %469 %2005, 11:16
Yo.... je zit tenminste op een goede school.
En je moet meneer simmers worshippen.
En als je dat doet.... send him my regards.
gr. ruud de jong... (fellow student)
whehehe, en nou je echte mening over me project :P
ruuddejong
%Europe/Berlin %475 %2005, 11:24
Ik maakte ook dat soort dingen toen ik net op de school kwam.
Maarja... zelf vind ik het brak met hoofdletter B. Maar dat komt wel.
Ik ben ook zo begonnen.
check mn oude site. www.treecrew.tk
gr. ruud
behived
%Europe/Berlin %490 %2005, 11:47
@ Bernie
Snake123 doet gewoon een Dragout op de buttons...
als je on(press){code}
hebt gebruikt kan je gewoon dit doen:
on(press,dragOut){code}
Neuro
%Europe/Berlin %508 %2005, 12:12
ik hou wel van je kleuren (het groen en rood), maar ik vind dat ze niet zo goed uitkomen op je achtergrond, je zou het grijs mischien wat donkerder kunnen maken. ook de kleuren van je vlaggen vloeken met dat groen en rood, je zou die mischien ook in rood en enkele grijswaarden kunnen maken :)
joldemans
%Europe/Berlin %012 %2005, 00:17
Leuk ontwerpje (Y)
Vind persoonlijk de kleuren niet echt bij elkaar passen...met name dat rood en felle groen vind ik beetje vloeken. Miss kun je van dat rode wat bordeau rood maken en dat groen een beetje een limegroen tintje geven
Knoffer
%Europe/Berlin %386 %2005, 09:16
Ik vind de kleuren juist wel grappig. Menu vind ik ook wel leuk gevonden, mss tikkeltje onpraktisch (zoals gezegd staan de letters in het menu soms te dicht op elkaar), maar wel leuk idee. En ontwerp ook ok. (y)
En het corps van je content is beetje groot, ziet er denk ik meteen een stuk beter uit als je die wat punten kleiner doet.
En bij de laatste link in het menu 'wat is multimedia vormgeving', open je een site in je site....? Waarom niet linken naar een blanke pagina?
Ohja, mss kun je vlak van 't content net nog even een andere kleur geven. Mss dat het er wel leuk uitziet, dunno, maar kun je proberen als je dat nog niet geprobeerd had.
snake123
%Europe/Berlin %630 %2005, 15:07
@ Bernie
Snake123 doet gewoon een Dragout op de buttons...
als je on(press){code}
hebt gebruikt kan je gewoon dit doen:
on(press,dragOut){code}
hey hoe wist je dat? :P
goed 'geraden'...
het einig wat ik wilde bereike was dat het er een beetje raar uitziet, en soms blijven de buttons hangen..
behived
%Europe/Berlin %392 %2005, 09:25
hoe ik dit wist? heb zelf al enkele sites gemaakt :)
als je een "bug" tegenkomt is het altijd handig erbij te vermelden hoe je hem tegenkwam, dan kan er ook iets aan gedaan worden!
snake123
%Europe/Berlin %599 %2005, 14:23
mjah zit iets in :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.