Volledige versie bekijken : [ Afgewezen ] Reputatie systeem
Fatty Owl
%Europe/Berlin %597 %2005, 14:20
ik vindt het stom dat je je punten eerst over andere mensen moet verdelen voor je diegene opnieuw punten kan geven, ik zie dat schermpje 20 keer per dag :P. Hoeveel verschillende reputaties kan je geven voor je terug dezelfde kan geven??
Cowerd
%Europe/Berlin %656 %2005, 15:45
Ja idd..
Jorim
%Europe/Berlin %825 %2005, 19:48
Zoals je zelf zegt, 20 :), maar dat heb ik even omgezet naar 10. Lijkt mij iets acceptabeler...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %903 %2005, 21:41
bedankt :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %752 %2005, 18:03
nog een andere vraag over de reputatie
als je negatieve credits krijgt kan het handig zijn om de naam niet te zien..
maar als je positieve krijgt, zou dat dan niet leuk zijn als je kan weten van wie het komt? kweet niet wat de redens zijn om bij het positieve niet te tonen.. is een suggestie..
Roenes
%Europe/Berlin %755 %2005, 18:07
Tjah, als je het dan toch niet anoniem maakt als je positieve beoordelingen geeft, maak dan het negatieve ook niet anoniem. Ik bedoel: negatieve kritiek mag je ook geven mits goed onderbouwt. En je kunt altijd je naam in het bericht erbij zetten. :)
Ik zou zeggen: of laat het systeem anoniem, of maak het hele systeem niet anoniem. Maar ga niet uitzonderingen maken in soorten kritiek :)
Cowerd
%Europe/Berlin %811 %2005, 19:28
gewoon anoniem laten:Z
Ea.Z
%Europe/Berlin %833 %2005, 20:00
mja... was een vraag die in me opkwam...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %885 %2005, 21:14
ik weet het meestal van het taalgebruik :p (maar de meeste die ik krijg zijn niet anoniem :))
Dauntless
%Europe/Berlin %892 %2005, 21:24
gewoon anoniem laten:Z
Haha, stuur je zo veel slechte reputatie punten ofzo ?? :D
Jordy
%Europe/Berlin %896 %2005, 21:31
k vind wel leuk om te weten wie je goede rep. punten geeft :)
Cowerd
%Europe/Berlin %901 %2005, 21:38
Haha, stuur je zo veel slechte reputatie punten ofzo ?? :D
Busted:D
Dopefish
%Europe/Berlin %423 %2005, 10:09
ik schrijf meestal me naam erbij...
alleen laatst kreeg ik een reputatiepunt die er niet bij opgeteld werd, en het vakje was ook grijs.. hoe komt dat?
behived
%Europe/Berlin %425 %2005, 10:12
@ dopefish
ik denk dat dat komt doordat diegene die de punten gegeven had er zelf te weinig had om punten te geven...
als ik punten geef zet ik er altijd mijn naam bij (heb tot nu toe nog niemand slechte punten gegeven :) )
Dopefish
%Europe/Berlin %463 %2005, 11:07
ik 2 keer slechte punten..
-zonder naam
Roenes
%Europe/Berlin %793 %2005, 19:03
@ dopefish
ik denk dat dat komt doordat diegene die de punten gegeven had er zelf te weinig had om punten te geven...idd, je moet geloof ik minimaal 12 punten hebben om zelf ook punten uit te kunnen delen. Heb je dat niet, maar geef je wel een reputatie dan komt de melding bij user maar krijgt die er geen punten bij. Vandaar dat het vakje grijs is :)
Neon
%Europe/Berlin %822 %2005, 19:44
idd, je moet geloof ik minimaal 12 punten hebben om zelf ook punten uit te kunnen delen. Heb je dat niet, maar geef je wel een reputatie dan komt de melding bij user maar krijgt die er geen punten bij. Vandaar dat het vakje grijs is :)
haha zo heb ik dus al mijn reputatie punten gehad. Denk je ff te scoren! :P:D krijg je er dus eigenlijk niks bij omdat de betreffede member zelf nog niet genoeg reputatie punten heeft. :)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %856 %2005, 20:32
jah eigenlijk heb ik ook 53 punten ;) Maar al die grijze vakjes :p. Nee, ik heb nog nooit een grijs vakje gedad :)
ninetynine
%Europe/Berlin %865 %2005, 20:46
Ik wel en kmoet eerlijk zijn keb liever groene :D ,
Maar vanaf 12 vind ik ook maar raar, aan de ene kant versta ik het , maar wat met
die mensen die hier slechts 1 keer komen en je antwoord supergoed vinden :) en je
dankbaar willen zijn...
Roenes
%Europe/Berlin %948 %2005, 22:45
Tjah, volgens mij was die 12 om fraude tegen te gaan. Maar je hebt wel een punt wat dat betreft. Misschien toch eens naar 10 zetten en er ff op letten of er mee gefraudeerd wordt. :)
Jorim, any thoughts? :)
Jordy
%Europe/Berlin %952 %2005, 22:51
Ik wel en kmoet eerlijk zijn keb liever groene :D ,
Maar vanaf 12 vind ik ook maar raar, aan de ene kant versta ik het , maar wat met
die mensen die hier slechts 1 keer komen en je antwoord supergoed vinden :) en je
dankbaar willen zijn...
lijkt mij niets om de volgende redenen:
- de gene die hier 1 keer komen zullen toch niet weten dat er een reputatie punten systeem is.
- Je ziet toch hun waardering al aan het grijze vakje :), alleen je krijgt er geen punten voor, maar ze hebben je wel gewaardeerd.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %953 %2005, 22:52
Nu kan je toch ook frauderen? je maakt nog een account, je geeft die 2 reputatiepunten ( natuurlijk tussendoor nog rap 10 andere mensen punten geven) en dan geef je met je nieuwe account gewoon de hele tijd punten ?
Roenes
%Europe/Berlin %959 %2005, 23:01
Jah, maar het zijn wel heel wat handelingen. Tuurlijk kun je altijd frauderen. Maar als je al standaard punten kan geven nodig je je hele vriendenkring uit om ff in te schrijven en geef die punten maar ;) Dat is weer een stukkie makkelijker als eerst zorgen dat je account 12 punten heeft :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %981 %2005, 23:33
lol, Fatty.. denk je niet dat het zou opvallen dat je opeens 60 RP zou hebben? :p
het rapst gaat het gewoon als je probeert te helpen met andere mensen. Die zullen vanzelf wel punten geven;):)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %001 %2005, 00:01
weet ik, ik heb nooit gezegd dat ik dat ook deed :p. Hoe weet je of een grijze goed of slecht was?
Ea.Z
%Europe/Berlin %015 %2005, 00:22
zal je wel zien aan je RP he... moet ik je anders ff tonen heo je dat aanvoelt? :p
Cowerd
%Europe/Berlin %376 %2005, 09:02
nee een grijze..
dat is dat een reputatie loos persoon reputatie geeft..
daar kan je niet zien of ie goed of slecht was
Roenes
%Europe/Berlin %419 %2005, 10:04
Wel waar. Wat Eaz bedoelt is dat je het kan zien aan het tekstje wat erbij staat. Als dat gewoon fatsoenlijk wordt ingevuld, dan kun je het er wel uithalen of het positief of negatief is :)
Cowerd
%Europe/Berlin %421 %2005, 10:07
oh op die fiets.:)
Fatty Owl
%Europe/Berlin %928 %2005, 22:17
goed of slecht:D
Ik vind het een nogal ambetante medeflasher.
Ea.Z
%Europe/Berlin %983 %2005, 23:36
nog een vraag rond dit ding::p
kunnen de textjes eens wat aangepast worden?
want ik *denk* dat ik toch iets meer van flash kan dan vroeger.. en dat blijft daar maar staan... en JA, ik gebruik zelfs al de library (in het echt, maar de RP weten da blijkbaar nog nie :p)
Jordy
%Europe/Berlin %341 %2005, 08:12
dat je ook sneller een blokje bij krijgt :) bijvoorbeeld om de 15 punten of iets dergelijks. Nu zie je dat iedereen 1 blokje heeft op de ZMers na, en over 2 jaar zal misschien iemand een blokje erbij hebben ;)
behived
%Europe/Berlin %364 %2005, 08:44
@ Jordy
ik denk dat de makers van het systeem dachten dat we veel meer punten gingen uitdelen... Zou idd niet slecht zijn om dit even aan te passen aan de realiteit!
treurmars
%Europe/Berlin %372 %2005, 08:56
Het is ook niet een echt opvallend systeem (dat je punten kan uitdelen dus). Misschien is er een mogelijkheid om dat bij de post opties erbij te gooien op de een of andere manier? Dat je niet verplicht bent om het in te vullen, maar dat het wel wat meer opvalt.
Just my (vroeg op de morgen) 2 cents. :)
Dopefish
%Europe/Berlin %465 %2005, 11:09
ja ik wil inderdaad ook wel eens wat meer blokjes!!!!
eneuhm.. oke.
Pimm
%Europe/Berlin %591 %2005, 14:11
ik schrijf meestal me naam erbij...Ik ook, als je iemand punten geeft (als in erbij) al helemaal (maar als ik negatieve punten zou geven zou ik mijn naam er ook bij zetten).
Dark Angel
%Europe/Berlin %597 %2005, 14:20
De meeste mensen schrijven hn naam erbij in de hoop zelf ook ++ reputatie te krijgen :) dat is de realiteit :P..
:O :O zie mijn punten al achteruit gaan
behived
%Europe/Berlin %610 %2005, 14:39
ik zet mijn naam erbij omdat ik het zelf leuk vind om te weten van wie ik punten heb gekregen....
Dopefish
%Europe/Berlin %620 %2005, 14:52
negatief misschien wat minder snel mijn naam, uit angst voor wraak. :p .
Maar ik vind het ook altijd leuk om punten te krijgen en dat dan erbij staat van wie.
Dark Angel
%Europe/Berlin %625 %2005, 15:00
negatief misschien wat minder snel mijn naam, uit angst voor wraak. .
Maar ik vind het ook altijd leuk om punten te krijgen en dat dan erbij staat van wie.
:) ja, tis altijd leuk om te zien, maar wat ik zeg is dat het wordt gedaan om ook een reputatie punt terug te krijgen,..
Ga vanaf nu ook mijn naam erbij zetten, heb er pas 1 extra, en ik weet van wie :D:P
Roenes
%Europe/Berlin %684 %2005, 16:25
Dat je wat sneller blokjes kan krijgen, zou misschien wel leuk zijn jah. Om de 25 punten bv. Ik weet alleen niet of dat aan te passen is in het systeem. Dat weet Jorim wel. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we strax 3 rijen blokjes per persoon er hebben staan.. ;)
En over die tekstjes: daar ga ik niet weer tegenin. Het enige wat ik kan zeggen: zie ze met een knipoog. Het spiegelt niet de werkelijkheid af :)
Jorim
%Europe/Berlin %903 %2005, 21:40
Het systeem werkt juist zo traag om te zorgen dat het over een aantal jaar nog steeds zou kunnen werken. Maar ik kan eens kijken of we het er wat gezelliger uit kunnen laten zien :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %933 %2005, 22:23
En over die tekstjes: daar ga ik niet weer tegenin. Het enige wat ik kan zeggen: zie ze met een knipoog. Het spiegelt niet de werkelijkheid af :)
lol, anders zou het ier slecht gesteld zijn met ons :p
Ea.Z
%Europe/Berlin %037 %2005, 00:54
hmmmz..
kan ik ergens zien wie ik al punten gegeven heb, want ik wou net iemand punten geven toen bleek dat ik dat al gedaan had;... nu vraag ik me af wanneer en waarom ik dat weer gedaan had... is dat ergens te lezen?
Jorim
%Europe/Berlin %466 %2005, 11:12
nu vraag ik me af wanneer en waarom ik dat weer gedaan had... is dat ergens te lezen?
Die optie moet nog ingebouwd worden...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %570 %2005, 13:40
Fatty Owl begint flash te begrijpen :) jeej eindelijk [:o)]
Ea.Z
%Europe/Berlin %834 %2005, 20:01
Die optie moet nog ingebouwd worden...
ok, leuk. Wij danken u...:)
Dopefish
%Europe/Berlin %733 %2005, 17:36
D'aarrghh!!! Ik had al 17 punten gehad, als het niet steeds grijze blokjes waren.. D'AARRRGGHHHH !!!!!!!! [V][V][V][V][V]
Cowerd
%Europe/Berlin %749 %2005, 17:58
ik 19:)
behived
%Europe/Berlin %364 %2005, 08:44
Ik heb nog maar 1 grijs blokje gehad en ook 1 rood ;)
ik vind het systeem wel leuk, maar helemaal niet belangrijk...
Ea.Z
%Europe/Berlin %795 %2005, 19:04
heb een stuk of 2 grijze gehad... wist zelfs nie dat er rode bestondn:p
wil ik zo houden:)
Roenes
%Europe/Berlin %905 %2005, 21:43
Als je rode wil, hoef je het alleen maar te zeggen ;):P
Ea.Z
%Europe/Berlin %106 %2005, 02:33
Als je rode wil, hoef je het alleen maar te zeggen ;):P
heb een stuk of 2 grijze gehad... wist zelfs nie dat er rode bestondn
wil ik zo houden:)
let dus vooral op de laatste 4 woorden van mijn post... ;)
toch heel erg bedankt voor het aanbod. Ik sta er telkens van versteld hoe vriendelijk en vrijgevig de mensen op FlashFocus wel zijn... :) Thx guys:)
Roenes
%Europe/Berlin %554 %2005, 13:18
hahah :D
Heerlijk dat sarcasme midden in de nacht :D
Cowerd
%Europe/Berlin %783 %2005, 18:48
whahaah:P ja het is een erg hechte vrienden kring:P
Ea.Z
%Europe/Berlin %042 %2005, 01:01
whahaah:P ja het is een erg hechte vrienden kring:P
vind ik ook.. er zijn echt geen woorden voor te vinden.. wel baseball-bats, messen, geweren, box-beugels, matrakken, loodjesgeweren, etc... :p:p[}:|]
rickpastoor
%Europe/Berlin %481 %2005, 11:33
Als dat geen depressie-wekkende post was ;)
Dopefish
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:09
ik ben o zo blij dat dit forum er is....
zou er al frustratie zijn achter pc's dat ze zomaar opeens een rood blokje hadden [^]
WernerL
%Europe/Berlin %719 %2005, 17:15
Ik heb gewoon 3 grijze vakjes. :P
Worden die ook nog een keer groen? :D
Dopefish
%Europe/Berlin %722 %2005, 17:19
Ik heb gewoon 3 grijze vakjes. :P
Worden die ook nog een keer groen? :D
ik heb er ook 3...
dat zijn gewoon gemiste punten :(.. omdat die internetters niet 10 of meer puntne hadden..
Maar ik wil inderdaad ook wel mjin grijze vlakjes verzilveren bij Roenes ofzo :D [^]
Roenes
%Europe/Berlin %726 %2005, 17:25
Maar ik wil inderdaad ook wel mjin grijze vlakjes verzilveren bij Roenes ofzo :D [^]En bij wie mag ik mijn grijze vlakjes verzilveren? Want ik heb er ook wel een aantal :D
Dopefish
%Europe/Berlin %727 %2005, 17:26
euhm,.. bij de bank [^] . of bij jezelf
Ea.Z
%Europe/Berlin %795 %2005, 19:05
Als dat geen depressie-wekkende post was ;)
da was toch nie depressie wekkend? :p
eerder voorbereidend op de volgende FlashFocus Meeting waar Roenes wel zou opdagen... **hehe** [}:|]
Roenes
%Europe/Berlin %804 %2005, 19:19
eerder voorbereidend op de volgende FlashFocus Meeting waar Roenes wel zou opdagen... **hehe** [}:|]Ik weet nou niet of ik nog wel zo graag wil komen de volgende keer ;):P
Cowerd
%Europe/Berlin %807 %2005, 19:22
whaha
Ea.Z
%Europe/Berlin %964 %2005, 23:08
Ik weet nou niet of ik nog wel zo graag wil komen de volgende keer ;):P
damn..:( nu is de overassing ervan af..:( pfff.. niet weer he... :(
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.