Volledige versie bekijken : Uitvallen PC bij tekenen in Flash/Illustrator
Marcel van L.
%Europe/Berlin %536 %2005, 12:51
Hallo mensen,
Vraagje: Als ik in Flash aan het tekenen ben heb ik regelmatig last van mijn pc die dan uitvalt. Kan iemand soms aangeven waar dit mee te maken zou kunnen hebben?
Ik heb een intern geheugen van 1GB.
Bedankt voor de reactie.
Mitch
%Europe/Berlin %553 %2005, 13:16
He Marcel,
Intern geheugen zou het niet zo snel aan liggen.
Ik heb 512 en draai wel eens 4 programma's te gelijk en nooit last van. Hoewel kwaliteid misschien verscheelt per type/merk geheugen.
Heb je het niet bij andere programma's? Misschien komt het door een fout in je pc en zou je hem misschien moeten herinstaleren...
Marcel van L.
%Europe/Berlin %568 %2005, 13:38
Het probleem is ontstaan toen ik Studio 8 heb geinstalleerd. Dus daar zal hetd anb wel te maken hebben. Ik zal de software nog een keer overnieuw installeren en kijken of het dan weg is. Mooi site heb je trouwens Mitch!
Neon
%Europe/Berlin %654 %2005, 15:42
Als toen het probleem is begonnen zal dat zeer waarschijnlijk de oorzaak zijn.
Het systeem is onstabiel geworden na de installatie heb ik het vermoeden.
Gebruik je windows XP?
Zoja
Deinstaleer studio8 van je PC
Ga naar een eerder herstelpunt, in de help van windows zie je hoe dat moet.
Check of je harde shijf niet heel vol staat, i.v.m. scratch disk (of gebruikt flash dat niet?!?)
Instaleer dan opnieuw. En kijk of het dan wel goed gaat.
Misschien een defragmentatie en een aantal spyware programma's laten lopen over je computer (misschien vind ie wat!) en dan studio8 weer installeren.
En anders ligt het misschien aan de software, is het legaal? Dan klagen bij macromedia :P:) illegaal dan kun je zelf je conclusie's wel trekken ;)
succes ermee!
cheers,
Mitch
%Europe/Berlin %683 %2005, 16:23
i.v.m. scratch disk (of gebruikt flash dat niet?!?)
Dat vraag ik me ook af, want ik kan daar niks van vinden. Zal toch wel...
Ik heb ook al in de preferences gezocht, niets....
Mijn site is trouwens nog in productie, komt ergens in 2072 1 jaar voor mn :X online. Dit is nog maar een kleine splash. Maar thnks voor het complimentje :)
treurmars
%Europe/Berlin %882 %2005, 21:10
Je kan misschien ook gewoon een gaar moederbord hebben? Dan kun je er wel 10 gig aan geheugen instoppen maar dan blijft hij uitvallen.
Maar als hij dat bij andere "zware" programma's ook niet heeft dan zal dat het niet zijn.
BoNeY
%Europe/Berlin %786 %2005, 18:53
Het kan ook zijn dat je video kaart geheugen in neemt. Dat was mijn probleem ik had een video kaart die in mijn moederbord zat en die naam 64 mb geheugen in.
De oplossing is dan, koop een nieuwe video kaart.
Iasonic
%Europe/Berlin %615 %2005, 14:45
Dit zelfde probleem had ik nou vanmiddag ook mijn computer is wel 3 keer uitgevallen heel vervelend, maar ik had het in combinatie met Internet Explorer en Photoshop. Heb vervolgens maar een virus scan gedaan en hij heeft er 1 gevonden. Daarna heb ik spyware programmatjes los gelaten en de rotzooi opgeruimd tot nu toe heb ik er geen last meer van?
mech7
%Europe/Berlin %622 %2005, 14:57
Hoe warm wordt je CPU als je aan het tekenen bent?
Kan door slechte koeling komen.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.