Volledige versie bekijken : Flash ideeën
martg2a
%Europe/Berlin %930 %2005, 22:19
Waar halen jullie mensen ideeën vandaan voor flash filmpjes?? Ik kom eindelijk een beetje in het maken van een beetje "goede" filmpjes maar ik heb totaal geen ideeën meer. Ik ben helemaal leeg, kan iemand mij helpen??
Jordy
%Europe/Berlin %941 %2005, 22:35
volgens mij gebruikt iedereen gewoon zn fantasie, niet dat ik animator ben ofzo ;) maar lijdt je onderwerp van je filmpje af van dingen in het dagelijks leven :). Wat heb je vandaag meegemaakt? verzin daar een verhaal omheen.
Aldus een NIET ANIMATOR :P
Mitch
%Europe/Berlin %958 %2005, 23:00
Inspiratie is open staan voor alles.
Ga films kijken, zet de pc uit en ga wat leuks doen. Ga naar de stad ofzo of ga hardlopen of iets anders waar je goed kan nadenken.
Jordy heeft dus naar mijn mening gelijk :)
Neuro
%Europe/Berlin %980 %2005, 23:31
je moet gewoon aan iets beginnen en dan komen de ideeen vanzelf. voor je bureau zitten en denken op een idee werkt niet, je moet iets doen waaruit je je ideeen krijgt.
mijn ideeen ontstaan bijna altijd in men schetsboek, ik begin gewoon wat te tekenen zonder echt na te denken en die tekenigen geven me dan ideeen die ik eventueel wat meer uitwerk.
mijn tip is dus: koop een schetsboek en een zwarte viltstift en begin gewoon te tekenen. Je moet ook geen mooie tekeningen maken, maar vooral veel. je ideeen komen dan vanzelf
een voordeel hiervan is dat je al je tekeningen/ideeen gebundeld houdt en je ze later gemakkelijk terug kan opzoeken en je leert wat beter tekenen :)
Koen!
%Europe/Berlin %988 %2005, 23:42
af en toe schiet er bij mij in mijn hoofd ineens iets van 'Hey, dat zou leuk zijn om een keer te zien!'. Dan werk ik het uit (doe ik meestal gewoon alleen in mijn hoofd, dus zonder iets op te schrijven). Als ik het dan nog steeds even leuk vind begin ik schetsen te maken, die ik inscan en ga animeren.
Wat je ook kunt doen: gewoon een mop pakken. Dit doen wel meer animators (goed voorbeeld: Adam Phillips). De meeste moppen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een kort filmpje.
martg2a
%Europe/Berlin %459 %2005, 11:02
oke, bedankt. Ik denk dat ik hier wel wat aan heb!!!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.