Volledige versie bekijken : hulp logo
residentstriker
%Europe/Berlin %811 %2005, 19:28
Ik wil zelf een eigen site maken, maar ik ken niets van flash. Ik heb sinds gisteren macromedia 8 aangeschaft en ik ben bezig het wat te verkennen.
De site zelf in elkaar boksen zal me wel lukken, maar ik wil ook een leuk flash logo maken en daar heb ik wat moeite mee. Dus als iemand mij op weg wilt helpen hiermee. Indien iemand zich geroepen voelt zal ik wel laten weten wat ik in gedachten had.
Mvg
Flashingback
%Europe/Berlin %813 %2005, 19:31
mja als je een logo wilt maken kan je best gewoon eerst beginnen schetsen hem dan in scannen en hem importeren in flash en dan kan je er een lijntekening van gaan maken
w00
%Europe/Berlin %844 %2005, 20:15
of je begint een beetje te kloten in photoshop. Dat zal je sowieso vroeg of laat wel nodig hebben. Dus als je daarin ook nog niet zo goed ben zou ik als ik jou was je daarin ook verdiepen.
residentstriker
%Europe/Berlin %025 %2005, 00:37
Een logo heb ik al eens ooit ontworpen, maar ik wil dat nu in een flash vorm gieten.
Logo (http://images.kapaza.be/photolarge/foto1574284.jpg)
Ik had gedacht aan het volgende:
dat logo en dan die wereldbol laten ronddraaien. en dan moet er 1 voor 1 die letters onderkomen. Dus MFCI. Maar die bol moet blijven draaien en achteraf ook nog.
In mijn ogen is dat geen echt supermoeilijke flash, maar voor een leek is daar niet aan te beginnen.
Dus als iemand een korte tutorial wil schrijven voor mij hiermee te helpen ofwel eventueel self iets ineensteken als het echt maar een zeer kleine moeite is
Alvast bedankt
w00
%Europe/Berlin %045 %2005, 01:05
Met die letters is niet moeilijk, ik denk dat je eerst alle plaatjes moet hebben voor die wereldbol die rond draait.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.