Volledige versie bekijken : Menu met Uitrolbare Submenu's?
moisarina
%Europe/Berlin %698 %2005, 16:46
Ey,
Ik ben hier nieuw en ben ook maar een half jaartje bezigmet flash...
Ik zou graag een site maken met een menu met daaronder submenu's..kan iemand me helpen?
Xx
vincoid
%Europe/Berlin %775 %2005, 18:36
Het lijkt mij vrij handig om meer te weten te komen over flash zelf, het is heel leuk om een site te gaan maken in flash maar als je niet weet hoe je een menu maakt kan je al snel op veel grotere problemen komen.
Mijn advies is: wacht met je site, leer beter met flash omgaan en maak filmpjes etcetera zodat je ook nog iets hebt om op je site te zetten.
Uiteraard wil je antwoord op je vraag :) Je kan heel simpel een menu maken met buttons die linken naar elk hun eigen onderwerp. Hierover zijn heel veel tutorials te vinden, zo ook op deze site.
moisarina
%Europe/Berlin %877 %2005, 21:03
Ik heb genoeg informatie, filmpjes voor de site zelf..
Maar ik kan alleen tutorials vinden voor een normale menu..deze heb ik ook gemaakt met wat leuke effectjes en werkt ook wel..zoals deze..
Maar als ik hier nog submenu's bij wil maken..wat is het best om dan te doen?
Met JavaScript kan ik ook makkelijk een menu maken met submenu's maar dan kunnen de mensen mijn font niet zien en dat is juist mijn bedoeling daaarom wil ik een iste in flash maken en ik denk dat ik er zelf klaar genoeg voor ben..
Iemand die mij een voorbeeld kan geven of kan helpen?
Xx
moisarina
%Europe/Berlin %865 %2005, 20:46
hmmz okej niemand diej me iets kan laten zien?kan helpen?!
Xxxx
sanderH
%Europe/Berlin %869 %2005, 20:52
misschien heb je wat aan deze?
http://www.actionscript.org/tutorials/beginner/Drop_down_menu/index.shtml
moisarina
%Europe/Berlin %887 %2005, 21:18
Die heb ik al een keer gezien ja..hmmz ma hijs sow standaard weetje..kwou dat dr s eentje was wat egt apart is beetje mooie effectjes drin..ma tog bedankt..yaay iemand die iig reageert!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.